באג ביציאהמהפורום
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@אלי-אלי-אלי
סתם שתדע
אם אתה נכנס בגלישה בסתר - שאתה סוגר זה יוצא לבדפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@אלי-אלי-אלי כן 100 אחוז
-
פוסט זה נמחק!
@אלי-אלי-אלי אמר בבאג ביציאהמהפורום:
יש לי באג לא יודע אם לכולם זה קורה אבל לי זה קרה בכמה מחשבים (גם רשת בזק וגם לא)
ש78 אחוז מהפעמים שאני עושה יציאה זה נתקע ואני צריך לעשות ריענון ואז לעשות עוד פעם יציאה ואז זה יוצא,
לתשומת לב המנהלים לתקן את זה (או שהבעיה בחשבון שלי יל"ע)
ותודה רבה.גם אצלי לפעמים
-
@אלי-אלי-אלי אמר בבאג ביציאהמהפורום:
יש לי באג לא יודע אם לכולם זה קורה אבל לי זה קרה בכמה מחשבים (גם רשת בזק וגם לא)
ש78 אחוז מהפעמים שאני עושה יציאה זה נתקע ואני צריך לעשות ריענון ואז לעשות עוד פעם יציאה ואז זה יוצא,
לתשומת לב המנהלים לתקן את זה (או שהבעיה בחשבון שלי יל"ע)
ותודה רבה.גם אצלי לפעמים
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות