בקשה - אפליקציית אייגו מתאימה למקשים
-
@למהה אמר בבקשה - אפליקציית אייגו מתאימה למקשים:
תחלס יש או אין
יש לאנשים פרטיים
אף אחד לא יעלה לך
כי זה פשוט גזל -
@למהה אמר בבקשה - אפליקציית אייגו מתאימה למקשים:
@mgm-ivr אפשר לקנות?
ממי?
יש בגירסא של הוועדה
לך לחנות ותקנה -
@למהה אמר בבקשה - אפליקציית אייגו מתאימה למקשים:
@mgm-ivr לך אין?
ואם כן?
אז?
אני לא מוכר
כי זה לא שלי -
@למהה אמר בבקשה - אפליקציית אייגו מתאימה למקשים:
@mgm-ivr איך לך יש
שים לב
לא אמרתי שיש
אמרתי אם כן..
תם הדיון מבחינתי -
@למהה אם יש לו זה אומר שהוא שאב את הגירסה (אלא אם-כן הוא המילטון, או שהוא פרץ למחשבים של המילטון
) -
@למהה אם יש לו זה אומר שהוא שאב את הגירסה (אלא אם-כן הוא המילטון, או שהוא פרץ למחשבים של המילטון
)@achakian00000000 אני חושב שהוא בעצמו ''לכך'' את זה
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
-
K KINGYOS העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
