בקשה - אפליקציית אייגו מתאימה למקשים
-
@zozo-2020 אין את זה כי זה בלעדי שלהם ואין את זה בפורום מה שיש פה בפורום לא נח למקשים
@דניאל-ביטון אני שואל אם אפשר להוציא מטלפון עם גרסא של המילטון את האייגו ולהתקין בטלפון אחר?
-
@דניאל-ביטון אני שואל אם אפשר להוציא מטלפון עם גרסא של המילטון את האייגו ולהתקין בטלפון אחר?
@zozo-2020 לא נראה לי ווודאי שזה לא יקרה בפורום הזה
-
@דניאל-ביטון אני שואל אם אפשר להוציא מטלפון עם גרסא של המילטון את האייגו ולהתקין בטלפון אחר?
-
@דניאל-ביטון אני שואל אם אפשר להוציא מטלפון עם גרסא של המילטון את האייגו ולהתקין בטלפון אחר?
פוסט זה נמחק! -
@zozo-2020 יש מצב
אבל בשביל זה אתה צריך פלאפון עם גרסה 1.0 (הראשונה)פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@חייםבמים12 מה לא נכון?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@חייםבמים12 לא נכון שאי אפשר גם ב1.0 או שלא צריך 1.0 אלא גם יותר מתקדם יעבוד?
@צדיק-תמים נעצור כאן.
-
@צדיק-תמים נעצור כאן.
@חייםבמים12 אתה מהוועדה?
-
@למהה אמר בבקשה - אפליקציית אייגו מתאימה למקשים:
תחלס יש או אין
יש לאנשים פרטיים
אף אחד לא יעלה לך
כי זה פשוט גזל -
@למהה אמר בבקשה - אפליקציית אייגו מתאימה למקשים:
@mgm-ivr אפשר לקנות?
ממי?
יש בגירסא של הוועדה
לך לחנות ותקנה -
@למהה אמר בבקשה - אפליקציית אייגו מתאימה למקשים:
@mgm-ivr לך אין?
ואם כן?
אז?
אני לא מוכר
כי זה לא שלי -
@למהה אמר בבקשה - אפליקציית אייגו מתאימה למקשים:
@mgm-ivr איך לך יש
שים לב
לא אמרתי שיש
אמרתי אם כן..
תם הדיון מבחינתי -
@למהה אם יש לו זה אומר שהוא שאב את הגירסה (אלא אם-כן הוא המילטון, או שהוא פרץ למחשבים של המילטון
)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
