צריבת רום ב Xiaomi 3S
-
אם מישהו יכול להסביר לי איך צורבים רום לשיאומי מדגם S3
(הפלשתי לו רום דרך הריקברי ,בקובץ זיפ, דרך INSTALL ,והפלאפון נדלק -ונשאר העל הסמל של MI
אז או שעשיתי תהליך לא תקין , או שהקובץ רום לא מתאים)
אשמח אם מישהו יוכל לתת לי מידע -
@יום-יפה יש מצב שלא תקין. תנסה לאפס.
-
@יום-יפה תנסה לכבות הפלאפון ולהדביק אותו אם לחיצה על כפתור ההפעלה ומקש ווליום תחתון תגיע לריקוברי.
אם לא הגיע תנסה להדליק אם מקש הפעלה + מקש ווליום עליון.
אם יש טלפון מקש באמצע של מסך הבית. אז תלחץ גם עליו בהפעלה. -
@achakian00000000 ביאנג?
-
-
@יום-יפה תנסה לכבות הפלאפון ולהדביק אותו אם לחיצה על כפתור ההפעלה ומקש ווליום תחתון תגיע לריקוברי.
אם לא הגיע תנסה להדליק אם מקש הפעלה + מקש ווליום עליון.
אם יש טלפון מקש באמצע של מסך הבית. אז תלחץ גם עליו בהפעלה.@זונדל-גרנד
אני יודע להכנס לריקברי
אבל הבעיה היא שהוא לא נותן לעשות איפוס לפלאפון
ולכן צרבתי לו רום מחדש דרך הריקברי -
@achakian00000000 ביאנג?
@זונדל-גרנד
אגב זה תהליך תקין לצרוב גירסה דרך ה"התקנה" בריקברי? -
@זונדל-גרנד
אגב זה תהליך תקין לצרוב גירסה דרך ה"התקנה" בריקברי? -
@זונדל-גרנד
אגב זה תהליך תקין לצרוב גירסה דרך ה"התקנה" בריקברי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות