שיאומי מקשים
-
מישהו יודע מה עושים אם אני מעוניין להתקין גירסא חדשה בשיאומי שלי והוא כשר אורגינל ואני מנסה לחבר למחשב והמחשב לא מזהה אותו מה עושים?
@ched עיין בחוקי הפורום (פריצת סינונים)
-
@ched עיין בחוקי הפורום (פריצת סינונים)
@achakian00000000 מה זאת אומרת אני חדש פה
-
@ched עיין בחוקי הפורום (פריצת סינונים)
@achakian00000000 אמר בשיאומי מקשים:
@ched עיין בחוקי הפורום (פריצת סינונים)
למה לבלבל אותו?! אתה הבנת בכלל מה השאלה שלו?!!
@ched אמר בשיאומי מקשים:
@achakian00000000 מה זאת אומרת אני חדש פה
עזוב, לא משנה...
-
@achakian00000000 מה זאת אומרת אני חדש פה
@ched לפי החוקים של הפורום אסור לבקש מידע איך פורצים טלפון כשר.
אבל אני חושב שפשוט תתיאש אין מי שיגיד לך דבר כזה
[או שתלך לחנות אם הוא יסכים לעשות לך כזה דבר]. -
@ched לפי החוקים של הפורום אסור לבקש מידע איך פורצים טלפון כשר.
אבל אני חושב שפשוט תתיאש אין מי שיגיד לך דבר כזה
[או שתלך לחנות אם הוא יסכים לעשות לך כזה דבר]. -
אני לא צריך פריצה אני צריך לראות את המכשיר כדי שאוכל להכניס את אפלקציית תפילון וכן להכניס שירים
-
@ched אמר בשיאומי מקשים:
אני לא צריך פריצה אני צריך לראות את המכשיר כדי שאוכל להכניס את אפלקציית תפילון וכן להכניס שירים
תסביר בפירוט מה הבעיה...
אגב, בלי קשר, אם אתה חדש - כדאי שתקרא את חוקי הפורום - שלא תסתבך ותורחק בלי כוונה -
-
@ched אין אפשרות לחבר למחשב זה כשר
-
@ched אין אפשרות לחבר למחשב זה כשר
@achakian00000000 אין אפשרות לעשות איזה משהו כדי שכן אוכל?!
-
@achakian00000000 אין אפשרות לעשות איזה משהו כדי שכן אוכל?!
@ched אמר בשיאומי מקשים:
@achakian00000000 אין אפשרות לעשות איזה משהו כדי שכן אוכל?!
חדש? מאיפה קנית?
-
@achakian00000000 אין אפשרות לעשות איזה משהו כדי שכן אוכל?!
@ched רק לצרוב גרסה יש בתשלום (אני לא עושה את זה)
-
@ched אמר בשיאומי מקשים:
@achakian00000000 אין אפשרות לעשות איזה משהו כדי שכן אוכל?!
חדש? מאיפה קנית?
-
@ched רק לצרוב גרסה יש בתשלום (אני לא עושה את זה)
@achakian00000000 איפה? אתה מכיר מישהו
-
@ched רק לצרוב גרסה יש בתשלום (אני לא עושה את זה)
@achakian00000000 אמר בשיאומי מקשים:
@ched רק לצרוב גרסה יש בתשלום (לא אצלי)
@ched ובצריבת גרסא, אצל הרוב יש תפילון וכו'... אגב, זה בעברית? כשר?
-
@achakian00000000 אמר בשיאומי מקשים:
@ched רק לצרוב גרסה יש בתשלום (לא אצלי)
@ched ובצריבת גרסא, אצל הרוב יש תפילון וכו'... אגב, זה בעברית? כשר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות