שיאומי QF9 שלא נכבה המסך בלוח מקשים באמצע שיחה יש?
-
בשיאומי הרגיל באמצע שיחה נכבה המסך וכדי ללחוץ על מקש צריך להדליק את המסך האם בQF9 אין את הבעיה הזו?
@י-הודה (זה לא בעיה ככה זה באנדרואיד רק שבמקשים זה לא נוח)
-
@י-הודה (זה לא בעיה ככה זה באנדרואיד רק שבמקשים זה לא נוח)
@achakian00000000 3 אבל זה קורה בקיו אף 9 או לא?
-
בשיאומי הרגיל באמצע שיחה נכבה המסך וכדי ללחוץ על מקש צריך להדליק את המסך האם בQF9 אין את הבעיה הזו?
-
@י-הודה (זה לא בעיה ככה זה באנדרואיד רק שבמקשים זה לא נוח)
פוסט זה נמחק! -
@י-הודה אמר בשיאומי QF9 שלא נכבה המסך בלוח מקשים באמצע שיחה יש?:
בשיאומי הרגיל באמצע שיחה נכבה המסך וכדי ללחוץ על מקש צריך להדליק את המסך האם בQF9 אין את הבעיה הזו?
הבנתי שיש גירסאות שסידרו את הבעיה הזו.
-
@מה-הבעיה אמר בשיאומי QF9 שלא נכבה המסך בלוח מקשים באמצע שיחה יש?:
הבנתי שיש גירסאות שסידרו את הבעיה הזו.
זה מה שרציתי לדעת איזה גרסאות והאם מישהו מוכר את זה כאן?
-
בשיאומי הרגיל באמצע שיחה נכבה המסך וכדי ללחוץ על מקש צריך להדליק את המסך האם בQF9 אין את הבעיה הזו?
@י-הודה אמר בשיאומי QF9 שלא נכבה המסך בלוח מקשים באמצע שיחה יש?:
בשיאומי הרגיל באמצע שיחה נכבה המסך וכדי ללחוץ על מקש צריך להדליק את המסך האם בQF9 אין את הבעיה הזו?
זה לא תלוי ספציפית ב-QF9 או ב-1S,
אבל אצלי למשל זה נכבה לפי מה שהגדרת במסך תצוגה של המכשיר(הכללי) -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות