מחפש טאבלט טוב
-
@צבי-התותח רוב הטאבלטים עם איכות תמונות גרועה מניסיון, אני יכול לחפש לך אם אתה רוצה, משהו יותר טוב
@שיהיה אמר במחפש טאבלט טוב:
@צבי-התותח רוב הטאבלטים עם איכות תמונות גרועה מניסיון, אני יכול לחפש לך אם אתה רוצה, משהו יותר טוב
https://ksp.co.il/mob/cat/270..13545..404..13570?sort=1
https://www.ivory.co.il/catalog.php?act=cat&id=2592&f=2971.9452.9497&toPrice=1247&orderBy=priceLowסניפים
https://www.ivory.co.il/stores.html
https://ksp.co.il/mob/stores
@צבי-התותח -
@צבי-התותח דחוף לך מסונן?
כי אם לא יש במחיר הזה בהרבה חנויות נראה לי דגם טאב 8 -
@צבי-התותח רוב הטאבלטים עם איכות תמונות גרועה מניסיון, אני יכול לחפש לך אם אתה רוצה, משהו יותר טוב
@שיהיה אמר במחפש טאבלט טוב:
@צבי-התותח רוב הטאבלטים עם איכות תמונות גרועה מניסיון, אני יכול לחפש לך אם אתה רוצה, משהו יותר טוב
בסכום של 500 בוודאי
יש הרבה בסכומים של 800+ (לנובו טאב.. סמסונג..וכו')
מאוד טובים -
@שיהיה אמר במחפש טאבלט טוב:
@צבי-התותח רוב הטאבלטים עם איכות תמונות גרועה מניסיון, אני יכול לחפש לך אם אתה רוצה, משהו יותר טוב
בסכום של 500 בוודאי
יש הרבה בסכומים של 800+ (לנובו טאב.. סמסונג..וכו')
מאוד טובים -
@שיהיה אמר במחפש טאבלט טוב:
@צבי-התותח רוב הטאבלטים עם איכות תמונות גרועה מניסיון, אני יכול לחפש לך אם אתה רוצה, משהו יותר טוב
בסכום של 500 בוודאי
יש הרבה בסכומים של 800+ (לנובו טאב.. סמסונג..וכו')
מאוד טוביםפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@achakian00000000 אמר במחפש טאבלט טוב:
@1divid יש גם ב 2000

הבאתי קישורים למחירים שהוא ביקש
אחרי הכול עם זה רק תמונות גם מצלמה זה טוב רק שזה קטן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות