עזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות
-
שלום וברכה
אני משמיע הודועות אישיות עם המודול הזה - לפי זיהוי מספר הפלאפון המחייג
https://freeivr.co.il/oldforum/viewtopic.php?t=3925אני רוצה שלאחר שהוא משמיע את ההודעה יהא תפריט :
לשמיעה חוזרת הקש 1
לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
לסיום הקש 3 או נתק את השיחהאיך עושים זה?
תודה
-
שלום וברכה
אני משמיע הודועות אישיות עם המודול הזה - לפי זיהוי מספר הפלאפון המחייג
https://freeivr.co.il/oldforum/viewtopic.php?t=3925אני רוצה שלאחר שהוא משמיע את ההודעה יהא תפריט :
לשמיעה חוזרת הקש 1
לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
לסיום הקש 3 או נתק את השיחהאיך עושים זה?
תודה
- בשלוחת המודול: תגדיר מעבר לשלוחה אחרת בסיום. לאיזה שלוחה שתרצה (שאתה לא משתמש בה), לצורך הדוגמא 8/1/ מהתפריט הראשי. עם הקוד הזה:
id_list_message_end_goto=/8/1-
את שלוחה 8/1/ תגדיר שלוחת תפריט עם ההקלטה:
לשמיעה חוזרת הקש 1
לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
לסיום הקש 3 או נתק את השיחה. -
את שלוחה 8/1/1/ תגדיר מעבר חזרה לשלוחה של המודול.
-
את שלוחה 8/1/2 תגדיר מעבר לתפריט ראשי.
-
את שלוחה 8/1/3 תגדיר שלוחת ניתוק.
בהצלחה
-
- בשלוחת המודול: תגדיר מעבר לשלוחה אחרת בסיום. לאיזה שלוחה שתרצה (שאתה לא משתמש בה), לצורך הדוגמא 8/1/ מהתפריט הראשי. עם הקוד הזה:
id_list_message_end_goto=/8/1-
את שלוחה 8/1/ תגדיר שלוחת תפריט עם ההקלטה:
לשמיעה חוזרת הקש 1
לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
לסיום הקש 3 או נתק את השיחה. -
את שלוחה 8/1/1/ תגדיר מעבר חזרה לשלוחה של המודול.
-
את שלוחה 8/1/2 תגדיר מעבר לתפריט ראשי.
-
את שלוחה 8/1/3 תגדיר שלוחת ניתוק.
בהצלחה
@ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:
- בשלוחת המודול: תגדיר מעבר לשלוחה אחרת בסיום. לאיזה שלוחה שתרצה (שאתה לא משתמש בה), לצורך הדוגמא 8/1/ מהתפריט הראשי. עם הקוד הזה:
id_list_message_end_goto=/8/1-
את שלוחה 8/1/ תגדיר שלוחת תפריט עם ההקלטה:
לשמיעה חוזרת הקש 1
לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
לסיום הקש 3 או נתק את השיחה. -
את שלוחה 8/1/1/ תגדיר מעבר חזרה לשלוחה של המודול.
-
את שלוחה 8/1/2 תגדיר מעבר לתפריט ראשי.
-
את שלוחה 8/1/3 תגדיר שלוחת ניתוק.
בהצלחה
תודה!!
איך פותחים שלוחה בתוך שלוחה?
-
@ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:
- בשלוחת המודול: תגדיר מעבר לשלוחה אחרת בסיום. לאיזה שלוחה שתרצה (שאתה לא משתמש בה), לצורך הדוגמא 8/1/ מהתפריט הראשי. עם הקוד הזה:
id_list_message_end_goto=/8/1-
את שלוחה 8/1/ תגדיר שלוחת תפריט עם ההקלטה:
לשמיעה חוזרת הקש 1
לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
לסיום הקש 3 או נתק את השיחה. -
את שלוחה 8/1/1/ תגדיר מעבר חזרה לשלוחה של המודול.
-
את שלוחה 8/1/2 תגדיר מעבר לתפריט ראשי.
-
את שלוחה 8/1/3 תגדיר שלוחת ניתוק.
בהצלחה
תודה!!
איך פותחים שלוחה בתוך שלוחה?
-
@ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:
@kktao באתר החדש או הישן?
יותר נוח לי הישן.
תודה
@kktao אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:
@ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:
@kktao באתר החדש או הישן?
יותר נוח לי הישן.
תודה
גם אני עם הישן.
רק שנייה מעלה לך תמונה. -
@kktao אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:
@ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:
@kktao באתר החדש או הישן?
יותר נוח לי הישן.
תודה
גם אני עם הישן.
רק שנייה מעלה לך תמונה. -
@ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:
@ntz
רואה, צור שלוחה חדשה?

אבל אם אני כותב לו שלוחה 1 אז הוא משנה לי את השלוחה 1 הקיימת כבר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות