דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מערכות IVR - ימות המשיח
  4. עזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות

עזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מערכות IVR - ימות המשיח
10 פוסטים 2 כותבים 345 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • K מנותק
    K מנותק
    kktao
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום וברכה

    אני משמיע הודועות אישיות עם המודול הזה - לפי זיהוי מספר הפלאפון המחייג
    https://freeivr.co.il/oldforum/viewtopic.php?t=3925

    אני רוצה שלאחר שהוא משמיע את ההודעה יהא תפריט :
    לשמיעה חוזרת הקש 1
    לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
    לסיום הקש 3 או נתק את השיחה

    איך עושים זה?

    תודה

    ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • K kktao

      שלום וברכה

      אני משמיע הודועות אישיות עם המודול הזה - לפי זיהוי מספר הפלאפון המחייג
      https://freeivr.co.il/oldforum/viewtopic.php?t=3925

      אני רוצה שלאחר שהוא משמיע את ההודעה יהא תפריט :
      לשמיעה חוזרת הקש 1
      לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
      לסיום הקש 3 או נתק את השיחה

      איך עושים זה?

      תודה

      ntzN מנותק
      ntzN מנותק
      ntz
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
      #2

      @kktao

      1. בשלוחת המודול: תגדיר מעבר לשלוחה אחרת בסיום. לאיזה שלוחה שתרצה (שאתה לא משתמש בה), לצורך הדוגמא 8/1/ מהתפריט הראשי. עם הקוד הזה:
      id_list_message_end_goto=/8/1
      
      1. את שלוחה 8/1/ תגדיר שלוחת תפריט עם ההקלטה:
        לשמיעה חוזרת הקש 1
        לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
        לסיום הקש 3 או נתק את השיחה.

      2. את שלוחה 8/1/1/ תגדיר מעבר חזרה לשלוחה של המודול.

      3. את שלוחה 8/1/2 תגדיר מעבר לתפריט ראשי.

      4. את שלוחה 8/1/3 תגדיר שלוחת ניתוק.

      בהצלחה

      K תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ntzN ntz

        @kktao

        1. בשלוחת המודול: תגדיר מעבר לשלוחה אחרת בסיום. לאיזה שלוחה שתרצה (שאתה לא משתמש בה), לצורך הדוגמא 8/1/ מהתפריט הראשי. עם הקוד הזה:
        id_list_message_end_goto=/8/1
        
        1. את שלוחה 8/1/ תגדיר שלוחת תפריט עם ההקלטה:
          לשמיעה חוזרת הקש 1
          לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
          לסיום הקש 3 או נתק את השיחה.

        2. את שלוחה 8/1/1/ תגדיר מעבר חזרה לשלוחה של המודול.

        3. את שלוחה 8/1/2 תגדיר מעבר לתפריט ראשי.

        4. את שלוחה 8/1/3 תגדיר שלוחת ניתוק.

        בהצלחה

        K מנותק
        K מנותק
        kktao
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:

        @kktao

        1. בשלוחת המודול: תגדיר מעבר לשלוחה אחרת בסיום. לאיזה שלוחה שתרצה (שאתה לא משתמש בה), לצורך הדוגמא 8/1/ מהתפריט הראשי. עם הקוד הזה:
        id_list_message_end_goto=/8/1
        
        1. את שלוחה 8/1/ תגדיר שלוחת תפריט עם ההקלטה:
          לשמיעה חוזרת הקש 1
          לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
          לסיום הקש 3 או נתק את השיחה.

        2. את שלוחה 8/1/1/ תגדיר מעבר חזרה לשלוחה של המודול.

        3. את שלוחה 8/1/2 תגדיר מעבר לתפריט ראשי.

        4. את שלוחה 8/1/3 תגדיר שלוחת ניתוק.

        בהצלחה

        תודה!!

        איך פותחים שלוחה בתוך שלוחה?

        ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • K kktao

          @ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:

          @kktao

          1. בשלוחת המודול: תגדיר מעבר לשלוחה אחרת בסיום. לאיזה שלוחה שתרצה (שאתה לא משתמש בה), לצורך הדוגמא 8/1/ מהתפריט הראשי. עם הקוד הזה:
          id_list_message_end_goto=/8/1
          
          1. את שלוחה 8/1/ תגדיר שלוחת תפריט עם ההקלטה:
            לשמיעה חוזרת הקש 1
            לחזרה לתפריט ראשי הקש 2
            לסיום הקש 3 או נתק את השיחה.

          2. את שלוחה 8/1/1/ תגדיר מעבר חזרה לשלוחה של המודול.

          3. את שלוחה 8/1/2 תגדיר מעבר לתפריט ראשי.

          4. את שלוחה 8/1/3 תגדיר שלוחת ניתוק.

          בהצלחה

          תודה!!

          איך פותחים שלוחה בתוך שלוחה?

          ntzN מנותק
          ntzN מנותק
          ntz
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @kktao באתר החדש או הישן?

          K תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ntzN ntz

            @kktao באתר החדש או הישן?

            K מנותק
            K מנותק
            kktao
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:

            @kktao באתר החדש או הישן?

            יותר נוח לי הישן.

            תודה

            ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • K kktao

              @ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:

              @kktao באתר החדש או הישן?

              יותר נוח לי הישן.

              תודה

              ntzN מנותק
              ntzN מנותק
              ntz
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @kktao אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:

              @ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:

              @kktao באתר החדש או הישן?

              יותר נוח לי הישן.

              תודה

              גם אני עם הישן.
              רק שנייה מעלה לך תמונה.

              ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ntzN ntz

                @kktao אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:

                @ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:

                @kktao באתר החדש או הישן?

                יותר נוח לי הישן.

                תודה

                גם אני עם הישן.
                רק שנייה מעלה לך תמונה.

                ntzN מנותק
                ntzN מנותק
                ntz
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @ntz
                רואה, צור שלוחה חדשה?
                צילום מסך 2021-02-23 204258.png

                K תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ntzN ntz

                  @ntz
                  רואה, צור שלוחה חדשה?
                  צילום מסך 2021-02-23 204258.png

                  K מנותק
                  K מנותק
                  kktao
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:

                  @ntz
                  רואה, צור שלוחה חדשה?
                  צילום מסך 2021-02-23 204258.png

                  אבל אם אני כותב לו שלוחה 1 אז הוא משנה לי את השלוחה 1 הקיימת כבר...

                  ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • K kktao

                    @ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:

                    @ntz
                    רואה, צור שלוחה חדשה?
                    צילום מסך 2021-02-23 204258.png

                    אבל אם אני כותב לו שלוחה 1 אז הוא משנה לי את השלוחה 1 הקיימת כבר...

                    ntzN מנותק
                    ntzN מנותק
                    ntz
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @kktao תכנס לתוך שלוחה 1, ואז תלחץ "צור שלוחה חדשה" (כשאתה בתוך השלוחה)

                    K תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ntzN ntz

                      @kktao תכנס לתוך שלוחה 1, ואז תלחץ "צור שלוחה חדשה" (כשאתה בתוך השלוחה)

                      K מנותק
                      K מנותק
                      kktao
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @ntz אמר בעזרה- איך לעשות תפריט השמעה חוזרת לאחר הודעות אישיות:

                      @kktao תכנס לתוך שלוחה 1, ואז תלחץ "צור שלוחה חדשה" (כשאתה בתוך השלוחה)

                      מצוין! עובד מעולה!

                      תודה!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר