פריצה לשיאומי [יבואן רשמי] עם ניקוי באגים ביו אס בי
-
@ntz אם זה מהישנים, הכי פשוט לצרוב בוט עם adb פעיל וגישת רוט מובנית. ככה לא צריך מצב מפתחים או שטויות אחרות.
-
@ntz אם זה מהישנים, הכי פשוט לצרוב בוט עם adb פעיל וגישת רוט מובנית. ככה לא צריך מצב מפתחים או שטויות אחרות.
-
@יוסי-נ אמר בפריצה לשיאומי [יבואן רשמי] עם ניקוי באגים ביו אס בי:
@yair איך אני יודע מה החדש
לפי התאריך העברי (אאל"ט)
בישנים, זה השתנה מתי שהוא לספרות. -
@יוסי-נ אני לא מכיר.
אבל גם אם יש מעבדות לזה, זה לא שווה לך את המחיר.
אתה יכול לקנות מכשיר שכבר פתוח להתקנות.
עיין כאן:
https://mitmachim.top/topic/16390/אינדקס-גירסאות-לשיאומי-מתעדכן -
@יוסי-נ אמר בפריצה לשיאומי [יבואן רשמי] עם ניקוי באגים ביו אס בי:
@ntz מה הכונה
במקום ה'תשפ"א כתוב 5781
-
ואני חסום בצאט אפשר במייל A0548561722@GMAIL.COM
-
@יוסי-נ אמר בפריצה לשיאומי [יבואן רשמי] עם ניקוי באגים ביו אס בי:
@ntz כתוב לי תשפא מה זה אומר זה החדש
כנראה, (שוב אאל"ט)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות