פריצה לשיאומי [יבואן רשמי] עם ניקוי באגים ביו אס בי
-
@יוסי-נ מה הכוונה לפתוח?
שתוכל לחבר למחשב ולהעתיק תכנים?
אגב, יש אפשרות של עריכה לא חייב לכתוב פוסט חדש
-
@יוסי-נ אם היה מתחבר למחשב, הייתי מציע לך לנסות עם mobilego. (עם איתור באגים מופעל)
אבל אם הוא לא מתחבר למחשב - איתור באגים לא יעזור.
ובבלוטוס, לא ידוע לי על דרך כלשהיא. -
@ntz תודה לך על ההעזרה ואתה יודע אולי מי יכול לעשות את זה[לפתוח את המכשיר ולהלחים שם דברים]
-
@יוסי-נ אז איתור באגים לא יעזור.
צריך לפתוח את המכשיר ולהלחים שם דברים (אני לא בטוח, אל תעשה שטויות

)
אני לא יודע בדיוק איך. -
@יוסי-נ אני לא מכיר.
אבל גם אם יש מעבדות לזה, זה לא שווה לך את המחיר.
אתה יכול לקנות מכשיר שכבר פתוח להתקנות.
עיין כאן:
https://mitmachim.top/topic/16390/אינדקס-גירסאות-לשיאומי-מתעדכן -
@ntz אם זה מהישנים, הכי פשוט לצרוב בוט עם adb פעיל וגישת רוט מובנית. ככה לא צריך מצב מפתחים או שטויות אחרות.
-
@ntz אם זה מהישנים, הכי פשוט לצרוב בוט עם adb פעיל וגישת רוט מובנית. ככה לא צריך מצב מפתחים או שטויות אחרות.
-
@יוסי-נ אמר בפריצה לשיאומי [יבואן רשמי] עם ניקוי באגים ביו אס בי:
@yair איך אני יודע מה החדש
לפי התאריך העברי (אאל"ט)
בישנים, זה השתנה מתי שהוא לספרות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות