דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. סקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript

סקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
43 פוסטים 15 כותבים 2.7k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אורייא אוריי

    @נ-נח
    כן זה נפתח אבל לא משנה כלום

    יוסי הגאוןי מנותק
    יוסי הגאוןי מנותק
    יוסי הגאון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי הגאון
    #23

    @אוריי אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

    @נ-נח
    כן זה נפתח אבל לא משנה כלום

    תנסה דרך הגדרות...

    שיתוף הוא אכפתיות!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נ נחנ נ נח

      שינוי התאריך.zip
      פשוט פותחים את 'שינוי התאריך לעברי.vbs'
      ואם רוצים להחזיר ללועזי פותחים את 'שינוי התאריך ללועזי.vbs'
      ff9a0a04-5d90-4bc3-bcc0-fef23073c389-image.png

      מ מנותק
      מ מנותק
      מומחה ברמה
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה ברמה
      #24

      @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

      מעצבים הפורום לכל גרפיקאי או עורך!👈👈meatzvim.cf

      א ר 2 תגובות תגובה אחרונה
      4
      • נ נחנ מנותק
        נ נחנ מנותק
        נ נח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        @מומחה-ברמה אני לא מבין בזה, נראה לי שאין מובנה בווינדוס
        אולי יש תוכנה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • מ מומחה ברמה

          @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

          א מנותק
          א מנותק
          ארי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #26

          @מומחה-ברמה אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

          @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

          גם אני מבקש

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מ מומחה ברמה

            @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

            ר מחובר
            ר מחובר
            רחמים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27

            @מומחה-ברמה יש לי תוכנה שמציגה תאריך עברי בשורת המשימות, בנוסף ללועזי שכבר קיים בשורת המשימות.
            תאריך עברי בשורת המשימות.png

            חיפוש בתוכן המסמכים | עימוד ספרי קודש | זיהוי תוים OCR | ערוץ יוטיוב צפו יוונים נקבצו עלי

            יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • ר רחמים

              @מומחה-ברמה יש לי תוכנה שמציגה תאריך עברי בשורת המשימות, בנוסף ללועזי שכבר קיים בשורת המשימות.
              תאריך עברי בשורת המשימות.png

              יוסי הגאוןי מנותק
              יוסי הגאוןי מנותק
              יוסי הגאון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @רחמים
              אפשר את התוכנה<?

              שיתוף הוא אכפתיות!

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

                @רחמים
                אפשר את התוכנה<?

                S מנותק
                S מנותק
                shloimy
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                אפשר את התוכנה<?

                https://yakobov-dev.co.il/חדשות/חדשות.aspx?003

                יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • S shloimy

                  @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                  אפשר את התוכנה<?

                  https://yakobov-dev.co.il/חדשות/חדשות.aspx?003

                  יוסי הגאוןי מנותק
                  יוסי הגאוןי מנותק
                  יוסי הגאון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @shloimy
                  אני לא מוצא שם את התוכנה
                  ואם כן- אני חושב שהיא עולה כסף

                  שיתוף הוא אכפתיות!

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

                    @shloimy
                    אני לא מוצא שם את התוכנה
                    ואם כן- אני חושב שהיא עולה כסף

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shloimy
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                    ואם כן- אני חושב שהיא עולה כסף

                    אני כמעט בטוח שהיא עולה כסף אבל למה שלא תשאל את המפתח של התוכנה @רחמים

                    יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • S shloimy

                      @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                      ואם כן- אני חושב שהיא עולה כסף

                      אני כמעט בטוח שהיא עולה כסף אבל למה שלא תשאל את המפתח של התוכנה @רחמים

                      יוסי הגאוןי מנותק
                      יוסי הגאוןי מנותק
                      יוסי הגאון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #32

                      @shloimy אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                      אבל למה שלא תשאל את המפתח של התוכנה @רחמים

                      טוב לדעת.

                      שיתוף הוא אכפתיות!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • פלורידהפ מנותק
                        פלורידהפ מנותק
                        פלורידה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #33

                        @נ-נח השתמשתי בסקריפט שלך, אבל משום מה זה לא פועל את פעולת השינוי.

                        בדקתי וגיליתי דבר מעניין:
                        הסקריפט שלך פותח את החלון הלא נכון!!!

                        בהתחלה הוא פותח את זה

                        f7e55447-e704-4237-8c8a-b69f633c53ff-תמונה.png
                        ולאחר מכן הוא פותח את הגדרות נוספות>מספרים

                        ומשנה את "תבנית מספר שלילי"

                        795d3c62-54a8-4e10-8145-7f50d10781d2-תמונה.png

                        במקום לפתוח את הגדרות נוספות>תאריך ולשנות את תפריט : סוג לוח שנה.

                        514a3e9d-4159-4340-9da6-36373eac5157-תמונה.png

                        מצורף בזה סרטון:
                        20210227_202417.mp4

                        נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • פלורידהפ פלורידה

                          @נ-נח השתמשתי בסקריפט שלך, אבל משום מה זה לא פועל את פעולת השינוי.

                          בדקתי וגיליתי דבר מעניין:
                          הסקריפט שלך פותח את החלון הלא נכון!!!

                          בהתחלה הוא פותח את זה

                          f7e55447-e704-4237-8c8a-b69f633c53ff-תמונה.png
                          ולאחר מכן הוא פותח את הגדרות נוספות>מספרים

                          ומשנה את "תבנית מספר שלילי"

                          795d3c62-54a8-4e10-8145-7f50d10781d2-תמונה.png

                          במקום לפתוח את הגדרות נוספות>תאריך ולשנות את תפריט : סוג לוח שנה.

                          514a3e9d-4159-4340-9da6-36373eac5157-תמונה.png

                          מצורף בזה סרטון:
                          20210227_202417.mp4

                          נ נחנ מנותק
                          נ נחנ מנותק
                          נ נח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @פלורידה אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                          @נ-נח השתמשתי בסקריפט שלך, אבל משום מה זה לא פועל את פעולת השינוי.

                          בדקתי וגיליתי דבר מעניין:
                          הסקריפט שלך פותח את החלון הלא נכון!!!

                          בהתחלה הוא פותח את זה

                          f7e55447-e704-4237-8c8a-b69f633c53ff-תמונה.png
                          ולאחר מכן הוא פותח את הגדרות נוספות>מספרים

                          ומשנה את "תבנית מספר שלילי"

                          795d3c62-54a8-4e10-8145-7f50d10781d2-תמונה.png

                          במקום לפתוח את הגדרות נוספות>תאריך ולשנות את תפריט : סוג לוח שנה.

                          514a3e9d-4159-4340-9da6-36373eac5157-תמונה.png

                          מצורף בזה סרטון:
                          20210227_202417.mp4

                          לא יודע מה להגיד לך... (ול @אוריי )
                          זה אמור לשנות כאן
                          4e82bf7b-6969-4f15-836f-32da6da9d262-image.png

                          כנראה בחלק מחשבים זה שונה.

                          פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • נ נחנ נ נח

                            @פלורידה אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                            @נ-נח השתמשתי בסקריפט שלך, אבל משום מה זה לא פועל את פעולת השינוי.

                            בדקתי וגיליתי דבר מעניין:
                            הסקריפט שלך פותח את החלון הלא נכון!!!

                            בהתחלה הוא פותח את זה

                            f7e55447-e704-4237-8c8a-b69f633c53ff-תמונה.png
                            ולאחר מכן הוא פותח את הגדרות נוספות>מספרים

                            ומשנה את "תבנית מספר שלילי"

                            795d3c62-54a8-4e10-8145-7f50d10781d2-תמונה.png

                            במקום לפתוח את הגדרות נוספות>תאריך ולשנות את תפריט : סוג לוח שנה.

                            514a3e9d-4159-4340-9da6-36373eac5157-תמונה.png

                            מצורף בזה סרטון:
                            20210227_202417.mp4

                            לא יודע מה להגיד לך... (ול @אוריי )
                            זה אמור לשנות כאן
                            4e82bf7b-6969-4f15-836f-32da6da9d262-image.png

                            כנראה בחלק מחשבים זה שונה.

                            פלורידהפ מנותק
                            פלורידהפ מנותק
                            פלורידה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פלורידה
                            #35

                            @נ-נח יכול להיות שלא הגדרת את השדה נכון ובמקום להיכנס לשדה של "תאריך" נכנס לשזה של "מספרים"
                            או שהגדרת שדה 1 ויש מחשבים שסופר מהסוף כלומר שדה 4

                            עריכה: תנסה להוסיף את הפקודה {tab} עוד פעמיים, (במקום 12 - 14)

                            ספרתי וכנראה זה ההבדל, שבמחשב שלי אחרי 14 לחיצות טאב יש לי את האופציה הזו.

                            74a26691-4987-49a9-b3ce-be7adf813a8a-תמונה.png

                            (פשוט אני לא יודע לעשות בעצמי.)

                            מצורף הפקודה בתוספת שני פעמים tab

                            Set wshshell = wscript.CreateObject ("wscript.shell")
                            wshshell.run "link.lnk"
                            wscript.sleep 1000
                            wshshell.Sendkeys "{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}~{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{left}{left}{left}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{right}{tab}{tab}~{tab}~"
                            wscript.sleep 2000
                            WScript.Quit msgbox("מעכשיו התאריך עברי!",1048640,"שינוי התאריך לעברי | נ נח")
                            
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פלורידהפ מנותק
                              פלורידהפ מנותק
                              פלורידה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              הפקודה תוקנה.
                              @אוריי
                              שינוי-התאריך.7z

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • פלורידהפ מנותק
                                פלורידהפ מנותק
                                פלורידה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #37

                                או זה (קצת יותר משוכלל) קרדיט: @נ-נח האלוף
                                שינוי-התאריך1.zip

                                אורייא T 2 תגובות תגובה אחרונה
                                8
                                • פלורידהפ פלורידה

                                  או זה (קצת יותר משוכלל) קרדיט: @נ-נח האלוף
                                  שינוי-התאריך1.zip

                                  אורייא מנותק
                                  אורייא מנותק
                                  אוריי
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  @פלורידה
                                  תודה זה עובד מעולה 👍

                                  כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • פלורידהפ פלורידה

                                    או זה (קצת יותר משוכלל) קרדיט: @נ-נח האלוף
                                    שינוי-התאריך1.zip

                                    T מנותק
                                    T מנותק
                                    tkhnkl
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    @פלורידה יפה מאוד, יש אפשרות להציג גם לועזי וגם עברי?

                                    פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • T tkhnkl

                                      @פלורידה יפה מאוד, יש אפשרות להציג גם לועזי וגם עברי?

                                      פלורידהפ מנותק
                                      פלורידהפ מנותק
                                      פלורידה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פלורידה
                                      #40

                                      @tkhnkl

                                      תתקין את זה

                                      תגדיר אותו בצד ימין של המסך על לועזי. והכל טוב.
                                      ניתן גם להציג רק תאריך לועזי. ועוד רבות.

                                      ee5ade53-3395-4115-b3fc-04a85c1df7b1-image.png

                                      אלישיא שמואל ש.ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • פלורידהפ פלורידה

                                        @tkhnkl

                                        תתקין את זה

                                        תגדיר אותו בצד ימין של המסך על לועזי. והכל טוב.
                                        ניתן גם להציג רק תאריך לועזי. ועוד רבות.

                                        ee5ade53-3395-4115-b3fc-04a85c1df7b1-image.png

                                        אלישיא מנותק
                                        אלישיא מנותק
                                        אלישי
                                        מנהלים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #41

                                        @פלורידה זה טוב רק לווינדוס 11 כמובן.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • פלורידהפ פלורידה

                                          @tkhnkl

                                          תתקין את זה

                                          תגדיר אותו בצד ימין של המסך על לועזי. והכל טוב.
                                          ניתן גם להציג רק תאריך לועזי. ועוד רבות.

                                          ee5ade53-3395-4115-b3fc-04a85c1df7b1-image.png

                                          שמואל ש.ש מנותק
                                          שמואל ש.ש מנותק
                                          שמואל ש.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #42

                                          @פלורידה איפה יש פה תאריך עברי ואיך אפשר שניהם?

                                          הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                                          כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                                          פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר