דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. סקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript

סקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
43 פוסטים 15 כותבים 2.7k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

    @אוריי
    אני סומך עליך
    שאתה לא כזה עצלן...

    אורייא מנותק
    אורייא מנותק
    אוריי
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #20

    @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

    @אוריי
    אני סומך עליך
    שאתה לא כזה עצלן...

    אני מאמין שאתה מכיר את המושג זמן = כסף

    כאן

    יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • נ נחנ נ נח

      @אוריי נפתח לשניה החלון הזה?
      87f472c1-17cb-4d74-be1d-66496405f622-image.png

      אורייא מנותק
      אורייא מנותק
      אוריי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #21

      @נ-נח
      כן זה נפתח אבל לא משנה כלום

      כאן

      יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אורייא אוריי

        @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

        @אוריי
        אני סומך עליך
        שאתה לא כזה עצלן...

        אני מאמין שאתה מכיר את המושג זמן = כסף

        יוסי הגאוןי מנותק
        יוסי הגאוןי מנותק
        יוסי הגאון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #22

        @אוריי אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

        אני מאמין שאתה מכיר את המושג זמן = כסף

        אני מכיר
        אך אני לא יודע אם הוא הכרחי לגביך 😉

        שיתוף הוא אכפתיות!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אורייא אוריי

          @נ-נח
          כן זה נפתח אבל לא משנה כלום

          יוסי הגאוןי מנותק
          יוסי הגאוןי מנותק
          יוסי הגאון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי הגאון
          #23

          @אוריי אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

          @נ-נח
          כן זה נפתח אבל לא משנה כלום

          תנסה דרך הגדרות...

          שיתוף הוא אכפתיות!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נ נחנ נ נח

            שינוי התאריך.zip
            פשוט פותחים את 'שינוי התאריך לעברי.vbs'
            ואם רוצים להחזיר ללועזי פותחים את 'שינוי התאריך ללועזי.vbs'
            ff9a0a04-5d90-4bc3-bcc0-fef23073c389-image.png

            מ מנותק
            מ מנותק
            מומחה ברמה
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה ברמה
            #24

            @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

            מעצבים הפורום לכל גרפיקאי או עורך!👈👈meatzvim.cf

            א ר 2 תגובות תגובה אחרונה
            4
            • נ נחנ מנותק
              נ נחנ מנותק
              נ נח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #25

              @מומחה-ברמה אני לא מבין בזה, נראה לי שאין מובנה בווינדוס
              אולי יש תוכנה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • מ מומחה ברמה

                @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

                א מנותק
                א מנותק
                ארי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #26

                @מומחה-ברמה אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

                גם אני מבקש

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מ מומחה ברמה

                  @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

                  ר מחובר
                  ר מחובר
                  רחמים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #27

                  @מומחה-ברמה יש לי תוכנה שמציגה תאריך עברי בשורת המשימות, בנוסף ללועזי שכבר קיים בשורת המשימות.
                  תאריך עברי בשורת המשימות.png

                  חיפוש בתוכן המסמכים | עימוד ספרי קודש | זיהוי תוים OCR | ערוץ יוטיוב צפו יוונים נקבצו עלי

                  יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • ר רחמים

                    @מומחה-ברמה יש לי תוכנה שמציגה תאריך עברי בשורת המשימות, בנוסף ללועזי שכבר קיים בשורת המשימות.
                    תאריך עברי בשורת המשימות.png

                    יוסי הגאוןי מנותק
                    יוסי הגאוןי מנותק
                    יוסי הגאון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #28

                    @רחמים
                    אפשר את התוכנה<?

                    שיתוף הוא אכפתיות!

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

                      @רחמים
                      אפשר את התוכנה<?

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shloimy
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #29

                      @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                      אפשר את התוכנה<?

                      https://yakobov-dev.co.il/חדשות/חדשות.aspx?003

                      יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • S shloimy

                        @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                        אפשר את התוכנה<?

                        https://yakobov-dev.co.il/חדשות/חדשות.aspx?003

                        יוסי הגאוןי מנותק
                        יוסי הגאוןי מנותק
                        יוסי הגאון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #30

                        @shloimy
                        אני לא מוצא שם את התוכנה
                        ואם כן- אני חושב שהיא עולה כסף

                        שיתוף הוא אכפתיות!

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

                          @shloimy
                          אני לא מוצא שם את התוכנה
                          ואם כן- אני חושב שהיא עולה כסף

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shloimy
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #31

                          @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                          ואם כן- אני חושב שהיא עולה כסף

                          אני כמעט בטוח שהיא עולה כסף אבל למה שלא תשאל את המפתח של התוכנה @רחמים

                          יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • S shloimy

                            @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                            ואם כן- אני חושב שהיא עולה כסף

                            אני כמעט בטוח שהיא עולה כסף אבל למה שלא תשאל את המפתח של התוכנה @רחמים

                            יוסי הגאוןי מנותק
                            יוסי הגאוןי מנותק
                            יוסי הגאון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #32

                            @shloimy אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                            אבל למה שלא תשאל את המפתח של התוכנה @רחמים

                            טוב לדעת.

                            שיתוף הוא אכפתיות!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • פלורידהפ מנותק
                              פלורידהפ מנותק
                              פלורידה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #33

                              @נ-נח השתמשתי בסקריפט שלך, אבל משום מה זה לא פועל את פעולת השינוי.

                              בדקתי וגיליתי דבר מעניין:
                              הסקריפט שלך פותח את החלון הלא נכון!!!

                              בהתחלה הוא פותח את זה

                              f7e55447-e704-4237-8c8a-b69f633c53ff-תמונה.png
                              ולאחר מכן הוא פותח את הגדרות נוספות>מספרים

                              ומשנה את "תבנית מספר שלילי"

                              795d3c62-54a8-4e10-8145-7f50d10781d2-תמונה.png

                              במקום לפתוח את הגדרות נוספות>תאריך ולשנות את תפריט : סוג לוח שנה.

                              514a3e9d-4159-4340-9da6-36373eac5157-תמונה.png

                              מצורף בזה סרטון:
                              20210227_202417.mp4

                              נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • פלורידהפ פלורידה

                                @נ-נח השתמשתי בסקריפט שלך, אבל משום מה זה לא פועל את פעולת השינוי.

                                בדקתי וגיליתי דבר מעניין:
                                הסקריפט שלך פותח את החלון הלא נכון!!!

                                בהתחלה הוא פותח את זה

                                f7e55447-e704-4237-8c8a-b69f633c53ff-תמונה.png
                                ולאחר מכן הוא פותח את הגדרות נוספות>מספרים

                                ומשנה את "תבנית מספר שלילי"

                                795d3c62-54a8-4e10-8145-7f50d10781d2-תמונה.png

                                במקום לפתוח את הגדרות נוספות>תאריך ולשנות את תפריט : סוג לוח שנה.

                                514a3e9d-4159-4340-9da6-36373eac5157-תמונה.png

                                מצורף בזה סרטון:
                                20210227_202417.mp4

                                נ נחנ מנותק
                                נ נחנ מנותק
                                נ נח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #34

                                @פלורידה אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                                @נ-נח השתמשתי בסקריפט שלך, אבל משום מה זה לא פועל את פעולת השינוי.

                                בדקתי וגיליתי דבר מעניין:
                                הסקריפט שלך פותח את החלון הלא נכון!!!

                                בהתחלה הוא פותח את זה

                                f7e55447-e704-4237-8c8a-b69f633c53ff-תמונה.png
                                ולאחר מכן הוא פותח את הגדרות נוספות>מספרים

                                ומשנה את "תבנית מספר שלילי"

                                795d3c62-54a8-4e10-8145-7f50d10781d2-תמונה.png

                                במקום לפתוח את הגדרות נוספות>תאריך ולשנות את תפריט : סוג לוח שנה.

                                514a3e9d-4159-4340-9da6-36373eac5157-תמונה.png

                                מצורף בזה סרטון:
                                20210227_202417.mp4

                                לא יודע מה להגיד לך... (ול @אוריי )
                                זה אמור לשנות כאן
                                4e82bf7b-6969-4f15-836f-32da6da9d262-image.png

                                כנראה בחלק מחשבים זה שונה.

                                פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • נ נחנ נ נח

                                  @פלורידה אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                                  @נ-נח השתמשתי בסקריפט שלך, אבל משום מה זה לא פועל את פעולת השינוי.

                                  בדקתי וגיליתי דבר מעניין:
                                  הסקריפט שלך פותח את החלון הלא נכון!!!

                                  בהתחלה הוא פותח את זה

                                  f7e55447-e704-4237-8c8a-b69f633c53ff-תמונה.png
                                  ולאחר מכן הוא פותח את הגדרות נוספות>מספרים

                                  ומשנה את "תבנית מספר שלילי"

                                  795d3c62-54a8-4e10-8145-7f50d10781d2-תמונה.png

                                  במקום לפתוח את הגדרות נוספות>תאריך ולשנות את תפריט : סוג לוח שנה.

                                  514a3e9d-4159-4340-9da6-36373eac5157-תמונה.png

                                  מצורף בזה סרטון:
                                  20210227_202417.mp4

                                  לא יודע מה להגיד לך... (ול @אוריי )
                                  זה אמור לשנות כאן
                                  4e82bf7b-6969-4f15-836f-32da6da9d262-image.png

                                  כנראה בחלק מחשבים זה שונה.

                                  פלורידהפ מנותק
                                  פלורידהפ מנותק
                                  פלורידה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פלורידה
                                  #35

                                  @נ-נח יכול להיות שלא הגדרת את השדה נכון ובמקום להיכנס לשדה של "תאריך" נכנס לשזה של "מספרים"
                                  או שהגדרת שדה 1 ויש מחשבים שסופר מהסוף כלומר שדה 4

                                  עריכה: תנסה להוסיף את הפקודה {tab} עוד פעמיים, (במקום 12 - 14)

                                  ספרתי וכנראה זה ההבדל, שבמחשב שלי אחרי 14 לחיצות טאב יש לי את האופציה הזו.

                                  74a26691-4987-49a9-b3ce-be7adf813a8a-תמונה.png

                                  (פשוט אני לא יודע לעשות בעצמי.)

                                  מצורף הפקודה בתוספת שני פעמים tab

                                  Set wshshell = wscript.CreateObject ("wscript.shell")
                                  wshshell.run "link.lnk"
                                  wscript.sleep 1000
                                  wshshell.Sendkeys "{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}~{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{left}{left}{left}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{right}{tab}{tab}~{tab}~"
                                  wscript.sleep 2000
                                  WScript.Quit msgbox("מעכשיו התאריך עברי!",1048640,"שינוי התאריך לעברי | נ נח")
                                  
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פלורידהפ מנותק
                                    פלורידהפ מנותק
                                    פלורידה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #36

                                    הפקודה תוקנה.
                                    @אוריי
                                    שינוי-התאריך.7z

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • פלורידהפ מנותק
                                      פלורידהפ מנותק
                                      פלורידה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #37

                                      או זה (קצת יותר משוכלל) קרדיט: @נ-נח האלוף
                                      שינוי-התאריך1.zip

                                      אורייא T 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      8
                                      • פלורידהפ פלורידה

                                        או זה (קצת יותר משוכלל) קרדיט: @נ-נח האלוף
                                        שינוי-התאריך1.zip

                                        אורייא מנותק
                                        אורייא מנותק
                                        אוריי
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #38

                                        @פלורידה
                                        תודה זה עובד מעולה 👍

                                        כאן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • פלורידהפ פלורידה

                                          או זה (קצת יותר משוכלל) קרדיט: @נ-נח האלוף
                                          שינוי-התאריך1.zip

                                          T מנותק
                                          T מנותק
                                          tkhnkl
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #39

                                          @פלורידה יפה מאוד, יש אפשרות להציג גם לועזי וגם עברי?

                                          פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר