מדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310
-
@שמואל אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
@זליג-פוקס זה חינמי וטוב.
יש כאלה אולי ממש יותר טובים אבל זה חינמי:
זה למי שיודע ערבית זה לאנגלית
https://samsony.net/en -
-
@שמואל אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
קובץ הריקברי (TWRP)
גוגל כרום חסמה את ההורדה של הקובץ הריקברי עקב היותו מסוכן {כלשונם...}@YYK אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
@שמואל אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
קובץ הריקברי (TWRP)
גוגל כרום חסמה את ההורדה של הקובץ הריקברי עקב היותו מסוכן {כלשונם...}מה הבעיה?
-
@שמואל אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
קובץ הריקברי (TWRP)
גוגל כרום חסמה את ההורדה של הקובץ הריקברי עקב היותו מסוכן {כלשונם...} -
@שמואל לכאורה חסר לך השלב של אפשרויות מפתחים וכו'
-
סליחה על הבורות,
זה גורם לאיפוס המכשיר לגמרי כולל קבצים וכו'? -
סליחה על הבורות,
זה גורם לאיפוס המכשיר לגמרי כולל קבצים וכו'?@ליטאי-פשוט אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
סליחה על הבורות,
זה גורם לאיפוס המכשיר לגמרי כולל קבצים וכו'?לא.
אם עושים נכון זה לא משנה את התוכן -
@ליטאי-פשוט אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
סליחה על הבורות,
זה גורם לאיפוס המכשיר לגמרי כולל קבצים וכו'?לא.
אם עושים נכון זה לא משנה את התוכן@שמואל כולל אנשי קשר?
-
@שמואל כולל אנשי קשר?
@ליטאי-פשוט אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
@שמואל כולל אנשי קשר?
זה לא מוחק כלום, אבל לא לוקח אחריות
-
מישהו יודע למה כשעשיתי הכל לפי המדריך הוא לא הראה לי שלב אחד?
-
משום מה הוא לא הראה לי שהדרייבר מותקן מישהו יודע למה?
-
אתה יודע אולי למה כשהתקנתי את הדרייברים הוא לא הראה לי את זה בצד שמאל למעלה??????אני לא יכול להמשיך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




