מדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310
-
@שמואל עדיין בהקשר למדריך, להיכן אני מתקדם מפה? מה השלב הבא שאני צריך לעשות בכדי להכשיר אותו ברמה כזו או אחרת?
-
-
@שמואל אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
@זליג-פוקס זה חינמי וטוב.
יש כאלה אולי ממש יותר טובים אבל זה חינמי:
זה למי שיודע ערבית זה לאנגלית
https://samsony.net/en -
@שמואל אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
@זליג-פוקס זה חינמי וטוב.
יש כאלה אולי ממש יותר טובים אבל זה חינמי:
זה למי שיודע ערבית זה לאנגלית
https://samsony.net/en -
-
@שמואל אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
קובץ הריקברי (TWRP)
גוגל כרום חסמה את ההורדה של הקובץ הריקברי עקב היותו מסוכן {כלשונם...}@YYK אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
@שמואל אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
קובץ הריקברי (TWRP)
גוגל כרום חסמה את ההורדה של הקובץ הריקברי עקב היותו מסוכן {כלשונם...}מה הבעיה?
-
@שמואל אמר במדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
קובץ הריקברי (TWRP)
גוגל כרום חסמה את ההורדה של הקובץ הריקברי עקב היותו מסוכן {כלשונם...} -
@שמואל לכאורה חסר לך השלב של אפשרויות מפתחים וכו'
-
סליחה על הבורות,
זה גורם לאיפוס המכשיר לגמרי כולל קבצים וכו'?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




