דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. סקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript

סקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
43 פוסטים 15 כותבים 2.7k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שיהיה

    @נ-נח לא ממש הסתבכתי שם אבל הסקריפט זה רעיון פצצה.
    אבל נאי חושב שמי שיודע להשתמש בסקריפטים, כבר יודע להחליף ידנית 😄

    נ נחנ מנותק
    נ נחנ מנותק
    נ נח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @שיהיה אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

    אבל אני חושב שמי שיודע להשתמש בסקריפטים, כבר יודע להחליף ידנית

    פשוט פותחים את הסקריפט. לא מסובך

    אורייא תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • נ נחנ נ נח

      @שיהיה אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

      אבל אני חושב שמי שיודע להשתמש בסקריפטים, כבר יודע להחליף ידנית

      פשוט פותחים את הסקריפט. לא מסובך

      אורייא מנותק
      אורייא מנותק
      אוריי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      @נ-נח
      משום מה לי זה לא עובד
      😞

      כאן

      נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אורייא אוריי

        @נ-נח
        משום מה לי זה לא עובד
        😞

        נ נחנ מנותק
        נ נחנ מנותק
        נ נח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @אוריי חילצת את הכל לאותה תיקיה?

        אורייא תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • נ נחנ נ נח

          @אוריי חילצת את הכל לאותה תיקיה?

          אורייא מנותק
          אורייא מנותק
          אוריי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @נ-נח
          כן
          הוא מריץ את הסקריפט אבל לא משנה את התאריך לעברי

          כאן

          נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אורייא אוריי

            @נ-נח
            כן
            הוא מריץ את הסקריפט אבל לא משנה את התאריך לעברי

            נ נחנ מנותק
            נ נחנ מנותק
            נ נח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נ נח
            #12

            @אוריי
            זה הסקריפט

            Set wshshell = wscript.CreateObject ("wscript.shell")
            wshshell.run "link.lnk"
            wscript.sleep 1000
            wshshell.Sendkeys "{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}~{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{left}{left}{left}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{right}{tab}{tab}~{tab}~"
            wscript.sleep 2000
            WScript.Quit msgbox("מעכשיו התאריך עברי!",1048640,"שינוי התאריך לעברי | נ נח")
            

            אולי תשנה בשורה 3 ל2000
            ככה

            Set wshshell = wscript.CreateObject ("wscript.shell")
            wshshell.run "link.lnk"
            wscript.sleep 2000
            wshshell.Sendkeys "{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}~{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{left}{left}{left}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{right}{tab}{tab}~{tab}~"
            wscript.sleep 2000
            WScript.Quit msgbox("מעכשיו התאריך עברי!",1048640,"שינוי התאריך לעברי | נ נח")
            
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • אורייא מנותק
              אורייא מנותק
              אוריי
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @נ-נח
              סורי אני לא יודע להתעסק עם סקיפטים

              כאן

              נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • אורייא אוריי

                @נ-נח
                סורי אני לא יודע להתעסק עם סקיפטים

                נ נחנ מנותק
                נ נחנ מנותק
                נ נח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @אוריי
                שינוי התאריך.zip

                אורייא תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • נ נחנ נ נח

                  @אוריי
                  שינוי התאריך.zip

                  אורייא מנותק
                  אורייא מנותק
                  אוריי
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @נ-נח
                  זה גם לא עוזר
                  אולי אין לי לוח שנה עברי... 😞

                  כאן

                  יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אורייא אוריי

                    @נ-נח
                    זה גם לא עוזר
                    אולי אין לי לוח שנה עברי... 😞

                    יוסי הגאוןי מנותק
                    יוסי הגאוןי מנותק
                    יוסי הגאון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי הגאון
                    #16

                    @אוריי
                    אז תנסה דרך המדריך...
                    בפפעולה ידנית

                    שיתוף הוא אכפתיות!

                    אורייא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

                      @אוריי
                      אז תנסה דרך המדריך...
                      בפפעולה ידנית

                      אורייא מנותק
                      אורייא מנותק
                      אוריי
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @יוסי-הגאון
                      אכן לפי המדריך ידני זה עובד
                      אבל אם אני רוצה לשנות בלחיצת כפתור אני לא מצליח..

                      כאן

                      יוסי הגאוןי נ נחנ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • אורייא אוריי

                        @יוסי-הגאון
                        אכן לפי המדריך ידני זה עובד
                        אבל אם אני רוצה לשנות בלחיצת כפתור אני לא מצליח..

                        יוסי הגאוןי מנותק
                        יוסי הגאוןי מנותק
                        יוסי הגאון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @אוריי
                        אני סומך עליך
                        שאתה לא כזה עצלן...

                        שיתוף הוא אכפתיות!

                        אורייא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אורייא אוריי

                          @יוסי-הגאון
                          אכן לפי המדריך ידני זה עובד
                          אבל אם אני רוצה לשנות בלחיצת כפתור אני לא מצליח..

                          נ נחנ מנותק
                          נ נחנ מנותק
                          נ נח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @אוריי נפתח לשניה החלון הזה?
                          87f472c1-17cb-4d74-be1d-66496405f622-image.png

                          אורייא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

                            @אוריי
                            אני סומך עליך
                            שאתה לא כזה עצלן...

                            אורייא מנותק
                            אורייא מנותק
                            אוריי
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                            @אוריי
                            אני סומך עליך
                            שאתה לא כזה עצלן...

                            אני מאמין שאתה מכיר את המושג זמן = כסף

                            כאן

                            יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • נ נחנ נ נח

                              @אוריי נפתח לשניה החלון הזה?
                              87f472c1-17cb-4d74-be1d-66496405f622-image.png

                              אורייא מנותק
                              אורייא מנותק
                              אוריי
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @נ-נח
                              כן זה נפתח אבל לא משנה כלום

                              כאן

                              יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אורייא אוריי

                                @יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                                @אוריי
                                אני סומך עליך
                                שאתה לא כזה עצלן...

                                אני מאמין שאתה מכיר את המושג זמן = כסף

                                יוסי הגאוןי מנותק
                                יוסי הגאוןי מנותק
                                יוסי הגאון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @אוריי אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                                אני מאמין שאתה מכיר את המושג זמן = כסף

                                אני מכיר
                                אך אני לא יודע אם הוא הכרחי לגביך 😉

                                שיתוף הוא אכפתיות!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אורייא אוריי

                                  @נ-נח
                                  כן זה נפתח אבל לא משנה כלום

                                  יוסי הגאוןי מנותק
                                  יוסי הגאוןי מנותק
                                  יוסי הגאון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי הגאון
                                  #23

                                  @אוריי אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                                  @נ-נח
                                  כן זה נפתח אבל לא משנה כלום

                                  תנסה דרך הגדרות...

                                  שיתוף הוא אכפתיות!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ נחנ נ נח

                                    שינוי התאריך.zip
                                    פשוט פותחים את 'שינוי התאריך לעברי.vbs'
                                    ואם רוצים להחזיר ללועזי פותחים את 'שינוי התאריך ללועזי.vbs'
                                    ff9a0a04-5d90-4bc3-bcc0-fef23073c389-image.png

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מומחה ברמה
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה ברמה
                                    #24

                                    @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

                                    מעצבים הפורום לכל גרפיקאי או עורך!👈👈meatzvim.cf

                                    א ר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    4
                                    • נ נחנ מנותק
                                      נ נחנ מנותק
                                      נ נח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @מומחה-ברמה אני לא מבין בזה, נראה לי שאין מובנה בווינדוס
                                      אולי יש תוכנה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • מ מומחה ברמה

                                        @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        @מומחה-ברמה אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:

                                        @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

                                        גם אני מבקש

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מ מומחה ברמה

                                          @נ-נח יש אפשרות לעשות שיראו את שני התאריכים? גם העברי וגם הלועזי ביחד.

                                          ר מחובר
                                          ר מחובר
                                          רחמים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27

                                          @מומחה-ברמה יש לי תוכנה שמציגה תאריך עברי בשורת המשימות, בנוסף ללועזי שכבר קיים בשורת המשימות.
                                          תאריך עברי בשורת המשימות.png

                                          חיפוש בתוכן המסמכים | עימוד ספרי קודש | זיהוי תוים OCR | ערוץ יוטיוב צפו יוונים נקבצו עלי

                                          יוסי הגאוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר