סקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript
-
@יעקב-מ-פינס ברור @יוסי-הגאון הראה לי כאן
אבל ראיתי שמישהו הסתבך שם אז עשיתי סקריפטפוסט זה נמחק! -
@יעקב-מ-פינס ברור @יוסי-הגאון הראה לי כאן
אבל ראיתי שמישהו הסתבך שם אז עשיתי סקריפט -
@נ-נח לא ממש הסתבכתי שם אבל הסקריפט זה רעיון פצצה.
אבל נאי חושב שמי שיודע להשתמש בסקריפטים, כבר יודע להחליף ידנית
-
@שיהיה אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:
אבל אני חושב שמי שיודע להשתמש בסקריפטים, כבר יודע להחליף ידנית
פשוט פותחים את הסקריפט. לא מסובך
-
@אוריי
זה הסקריפטSet wshshell = wscript.CreateObject ("wscript.shell") wshshell.run "link.lnk" wscript.sleep 1000 wshshell.Sendkeys "{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}~{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{left}{left}{left}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{right}{tab}{tab}~{tab}~" wscript.sleep 2000 WScript.Quit msgbox("מעכשיו התאריך עברי!",1048640,"שינוי התאריך לעברי | נ נח")אולי תשנה בשורה 3 ל2000
ככהSet wshshell = wscript.CreateObject ("wscript.shell") wshshell.run "link.lnk" wscript.sleep 2000 wshshell.Sendkeys "{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}~{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{left}{left}{left}{tab}{tab}{tab}{tab}{tab}{right}{tab}{tab}~{tab}~" wscript.sleep 2000 WScript.Quit msgbox("מעכשיו התאריך עברי!",1048640,"שינוי התאריך לעברי | נ נח") -
@אוריי
אז תנסה דרך המדריך...
בפפעולה ידנית -
@אוריי
אז תנסה דרך המדריך...
בפפעולה ידנית -
@יוסי-הגאון
אכן לפי המדריך ידני זה עובד
אבל אם אני רוצה לשנות בלחיצת כפתור אני לא מצליח..@אוריי
אני סומך עליך
שאתה לא כזה עצלן... -
@יוסי-הגאון
אכן לפי המדריך ידני זה עובד
אבל אם אני רוצה לשנות בלחיצת כפתור אני לא מצליח.. -
@אוריי
אני סומך עליך
שאתה לא כזה עצלן...@יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:
@אוריי
אני סומך עליך
שאתה לא כזה עצלן...אני מאמין שאתה מכיר את המושג זמן = כסף
-
@יוסי-הגאון אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:
@אוריי
אני סומך עליך
שאתה לא כזה עצלן...אני מאמין שאתה מכיר את המושג זמן = כסף
@אוריי אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:
אני מאמין שאתה מכיר את המושג זמן = כסף
אני מכיר
אך אני לא יודע אם הוא הכרחי לגביך
-
@אוריי אמר בסקריפט לשינוי התאריך לעברי | VBScript:
@נ-נח
כן זה נפתח אבל לא משנה כלוםתנסה דרך הגדרות...
-
שינוי התאריך.zip
פשוט פותחים את 'שינוי התאריך לעברי.vbs'
ואם רוצים להחזיר ללועזי פותחים את 'שינוי התאריך ללועזי.vbs'

-
@מומחה-ברמה אני לא מבין בזה, נראה לי שאין מובנה בווינדוס
אולי יש תוכנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

