אחרי שינוי תפריט לא משתנה כלום
-
עשיתי שינוי תפריט והוספתי את האפשרות ש @אלישי כתב להוספת תיקייה של הכרטיס זיכרון לתפריט הראשי אבל משום מה לא השתנה לי כלום בתפריט של הטלפון. (התוכנה mobimb פועלת לי טוב!! ) תודה.
-
עשיתי שינוי תפריט והוספתי את האפשרות ש @אלישי כתב להוספת תיקייה של הכרטיס זיכרון לתפריט הראשי אבל משום מה לא השתנה לי כלום בתפריט של הטלפון. (התוכנה mobimb פועלת לי טוב!! ) תודה.
-
@ahkv אמר באחרי שינוי תפריט לא משתנה כלום:
איפה שמסומן הוספתי.(אולי זה לא במקום הנכון?)
זה במקום הנכון השאלה איפה כתבת את השורות של מה שאלישי אמר
-
@ahkv תנסה להיכנס לכרטיס ואז לצאת להכניס שוב את התפריט החדש ואז להיכנס שוב לכרטיס ולצאת ואז לכבות ולהדליק את הטלפון
-
@elazar לא השתנה אני מעלה את הקובץ ששיניתי menusettings.xml.xml זה הקובץ ששיניתי !
-
@ahkv אתה הכנסת את זה גם פה shortcutbar ?
אגב ניסית למחוק את השתיים האחרים ולנסות רק את ה E: ? -
@elazar לא השתנה אני מעלה את הקובץ ששיניתי menusettings.xml.xml זה הקובץ ששיניתי !
-
-
-
@ahkv תנסה את זה מצטער שלקח הרבה זמן יש לי בעיה במחשב תעשה מה שכתבתי עם להיכנס לכרטיס וכו' menusettings.xml
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
איפה שמסומן הוספתי.(אולי זה לא במקום הנכון?)