אחרי שינוי תפריט לא משתנה כלום
-
@elazar לא השתנה אני מעלה את הקובץ ששיניתי menusettings.xml.xml זה הקובץ ששיניתי !
-
@ahkv אתה הכנסת את זה גם פה shortcutbar ?
אגב ניסית למחוק את השתיים האחרים ולנסות רק את ה E: ? -
@elazar לא השתנה אני מעלה את הקובץ ששיניתי menusettings.xml.xml זה הקובץ ששיניתי !
-
-
-
@ahkv תנסה את זה מצטער שלקח הרבה זמן יש לי בעיה במחשב תעשה מה שכתבתי עם להיכנס לכרטיס וכו' menusettings.xml
-
-
@ahkv אמר באחרי שינוי תפריט לא משתנה כלום:
@elazar יכול להיות שקראתי לקובץ xml ושגוררים זה מוסיף גם xml ואז זה היה כתוב פעמיים
אה כן ראיתי במה שהעלת שזה כך אבל לא חשבתי שזה הבעיה כי מה שאני העלתי לא היה כך וגם לא עבד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
