בעיה באופניים חשמליות שנכבות
-
יש לי אופניים חשמליות שעובדות רק שנוסעים לאט מאוד (1 קמ"ש). ואם לוחצים יותר על הידית גז האופניים נכבות, וצריך לסובב את המפתח כדי שידלקו שוב. אשמח לעזרה.

@ahkv אמר בבעיה באופניים חשמליות שנכבות:
יש לי אופניים חשמליות שעובדות רק שנוסעים לאט מאוד (1 קמ"ש). ואם לוחצים יותר על הידית גז האופניים נכבות, וצריך לסובב את המפתח כדי שידלקו שוב. אשמח לעזרה.

לדעתי בעיה בבקר, שהוא בעצם "המוח".
ייתכן גם בעיות במגעים, למרות שפחות מסתבר. -
@ahkv אמר בבעיה באופניים חשמליות שנכבות:
יש לי אופניים חשמליות שעובדות רק שנוסעים לאט מאוד (1 קמ"ש). ואם לוחצים יותר על הידית גז האופניים נכבות, וצריך לסובב את המפתח כדי שידלקו שוב. אשמח לעזרה.

לדעתי בעיה בבקר, שהוא בעצם "המוח".
ייתכן גם בעיות במגעים, למרות שפחות מסתבר. -
@ahkv זה פשוט להגיע אליו - החלק שמתחת לבטריה, שאליו הבטריה מתחברת.
אבל... ממש לא מומלץ לנסות לפתוח היות ויש שם הרבה חיבורים, וכנראה לא תדע האם הבעיה באמת בבקר.
ממליץ ללכת לחנות.
אם אתה בירושלים אני יכול לתת לך המלצה באישי. -
@ahkv תנסה דבר ראשון להכניס את הבטריה לאופניים אחרות, וכך תוודא האם הבעיה בבטריה. ואחרי זה תהיה יותר ברור מה הבעיה.
-
@ahkv אמר בבעיה באופניים חשמליות שנכבות:
יש אופציה עם רב מודד?אין לי מושג

-
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות