משחקים בנוקיה
-
צריך ליצור איש קשר/אוספת פרטים/אינטרנט/
ולכתוב את זה
וברווח באמצע אתה צריך לכתוב את השם של המישחק
כמו שהוא מופיע במחשב ולשמור.
המישחק חיב להיות על כרטיס זיכרון (לא בתוך תיקיה) -
@נחמ אמר במשחקים בנוקיה:
@thmhe איפה כתבת
צודק טעות שלי חשבתי שכתבתי אתזה פה ועכשיו אני רואה שכתבתי במקום אחר
-
@נחמ @THMHE
לא צריך שתעלה מדריך, פה יש מדריך
https://techno-tech.cf/topic/400/מדריך-התאמת-וידאו-לנוקיה-c2 -
@נחמ @THMHE
לא צריך שתעלה מדריך, פה יש מדריך
https://techno-tech.cf/topic/400/מדריך-התאמת-וידאו-לנוקיה-c2@יוסי-הגאון לא ידעתי וכבר העלתי
-
@יוסי-הגאון לא ידעתי וכבר העלתי
-
@יוסי-הגאון חסום לי!
תוכל לפרט פה? -
@יוסי-הגאון חסום לי!
תוכל לפרט פה? -
@נחמ חסום מה ש @יוסי-הגאון העלה?
@thmhe הוא משתמש באפליקציה וחסום לו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות