יש אפשרות להיכנס למצב מפתחים [ניפוי באגים] גם שהתפריט לא עולה בשבע לחיצות וכ"ו [ בשיאומי QIN S1]?
-
@זלמן-שמערל ומה כותב על זה תרגום גוגל?
@thmhe שהתהליך הופסק אבל למה
-
@thmhe שהתהליך הופסק אבל למה
@זלמן-שמערל איזה גירסה יש לך?
-
@זלמן-שמערל איזה גירסה יש לך?
@thmhe איפה כתוב
-
@thmhe איפה כתוב
@זלמן-שמערל איפה קנית אותה/כשרה או לא כשרה/פתוחה להתקנות? תפרט קצת
-
@זלמן-שמערל איפה קנית אותה/כשרה או לא כשרה/פתוחה להתקנות? תפרט קצת
@thmhe הזמנתי מעלי אקספרס וצרבתי ירסה אצל אחד בשם ינון ברמות פתוחה להתקנות עם ווי פי ונגן
-
@thmhe הזמנתי מעלי אקספרס וצרבתי ירסה אצל אחד בשם ינון ברמות פתוחה להתקנות עם ווי פי ונגן
@זלמן-שמערל אולי הוא חסם את זה למצב מפתחים בגירסה של חבר שלי כשלוחצים 7 פעמים זה כותב להם שזה יסיר להם את האחריות
-
@זלמן-שמערל אולי הוא חסם את זה למצב מפתחים בגירסה של חבר שלי כשלוחצים 7 פעמים זה כותב להם שזה יסיר להם את האחריות
פוסט זה נמחק! -
@זלמן-שמערל אולי הוא חסם את זה למצב מפתחים בגירסה של חבר שלי כשלוחצים 7 פעמים זה כותב להם שזה יסיר להם את האחריות
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@חמור-חמורותיים נכתב למעלה
-
@חמור-חמורותיים נכתב למעלה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@חמור-חמורותיים למה אתה רוצה לקנות?
לא יודע איזו גירסה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות