עזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..
-
@מתכנת-חובב מאין לך?
@lenovo יש אולי איך לעזור לך אבל תעלה כבר צילומסך אחת ולתמיד מניהול דיסקים
-
@lenovo אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@מתכנת-חובב מאין לך?
סודות גנוזים
סתם, היה כתוב שם שהגישה נדחתה@מתכנת-חובב חחח..
כתבתי, וזה נסגר.. -
@lenovo יש אולי איך לעזור לך אבל תעלה כבר צילומסך אחת ולתמיד מניהול דיסקים
@שלמה-ווייס יש לו בפוסט השלישי
-
@lenovo יש אולי איך לעזור לך אבל תעלה כבר צילומסך אחת ולתמיד מניהול דיסקים
@שלמה-ווייס
תזכיר לי מה הפקודה כדי להגיע לניהול דיסקים? -
@מתכנת-חובב חחח..
כתבתי, וזה נסגר.. -
@lenovo תפעיל את שורת הפקודה כמנהל
@מתכנת-חובב איפה לכתוב אותה?
במה ששלחת לי? -
@שלמה-ווייס
תזכיר לי מה הפקודה כדי להגיע לניהול דיסקים?@lenovo אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@שלמה-ווייס
תזכיר לי מה הפקודה כדי להגיע לניהול דיסקים?לחיצה ימנית על מחשב זה - ניהול - ניהול דיסקים
-
@מתכנת-חובב איפה לכתוב אותה?
במה ששלחת לי?@lenovo אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@מתכנת-חובב איפה לכתוב אותה?
במה ששלחת לי?לא, בחלון נפרד
-
@lenovo אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@מתכנת-חובב איפה לכתוב אותה?
במה ששלחת לי?לא, בחלון נפרד
@מתכנת-חובב
על מה אתה מדבר?
על שפת תיכנות?
איזה חלון? -
@lenovo יש אולי איך לעזור לך אבל תעלה כבר צילומסך אחת ולתמיד מניהול דיסקים
@שלמה-ווייס
מגיע לי לזה:

-
@מתכנת-חובב
על מה אתה מדבר?
על שפת תיכנות?
איזה חלון? -
@שלמה-ווייס יש לו בפוסט השלישי
@yaakovsas אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@שלמה-ווייס יש לו בפוסט השלישי
@שלמה-ווייס אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
התמונה שהעלית מניהול דיסקים לא מציג את האונקי תגלול קצת למטה בניהול דיסקים ותעלה צילומסך
-
@yaakovsas אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@שלמה-ווייס יש לו בפוסט השלישי
@שלמה-ווייס אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
התמונה שהעלית מניהול דיסקים לא מציג את האונקי תגלול קצת למטה בניהול דיסקים ותעלה צילומסך
@שלמה-ווייס עכשיו תלחץ בצד ימין (אחד לפני האחרון ברשימה) על ניהול דיסקים
-
@lenovo תחפש cmd בשורת החיפוש - לחיצה ימנית - הפעל כמנהל
@מתכנת-חובב כתבתי את הפקודה:

מה הלאה? -
@שלמה-ווייס
מגיע לי לזה:

-
@שלמה-ווייס עכשיו תלחץ בצד ימין (אחד לפני האחרון ברשימה) על ניהול דיסקים
-
@lenovo אתה צריך לרדת עוד
@מתכנת-חובב אין צורך לרדת עוד הכל מובן תזרוק אותו לפח הקרוב (או אולי לפח של השכנים
) -
@lenovo אתה צריך לרדת עוד
@מתכנת-חובב

זה מה שזה עושה רק חוזר על עצמו מיליון פעם -
@מתכנת-חובב אין צורך לרדת עוד הכל מובן תזרוק אותו לפח הקרוב (או אולי לפח של השכנים
)@שלמה-ווייס למה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
