עזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..
-
@lenovo אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@מתכנת-חובב
מה זה?משהו שאולי יעזור........
קודם תנסה - אל תדאג זה לא יזיק@מתכנת-חובב
מה אני עושה עם זה עכשיו? -
@מתכנת-חובב
מה אני עושה עם זה עכשיו? -
@מתכנת-חובב
מה אני עושה עם זה עכשיו? -
@lenovo מפעיל אותו כמנהל (לא משנה איפה במחשב)
@מתכנת-חובב
זה מה שזה עושה

-
@lenovo אגב, זה דיסק און קי או נגן?
@מתכנת-חובב אונקי
-
@lenovo אגב, זה דיסק און קי או נגן?
פוסט זה נמחק! -
@מתכנת-חובב אונקי
-
@lenovo זה נכשל

@מתכנת-חובב מאין לך?
-
@מתכנת-חובב אונקי
-
@מתכנת-חובב מאין לך?
@lenovo אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@מתכנת-חובב מאין לך?
סודות גנוזים
סתם, היה כתוב שם שהגישה נדחתה -
@מתכנת-חובב מאין לך?
@lenovo יש אולי איך לעזור לך אבל תעלה כבר צילומסך אחת ולתמיד מניהול דיסקים
-
@lenovo אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@מתכנת-חובב מאין לך?
סודות גנוזים
סתם, היה כתוב שם שהגישה נדחתה@מתכנת-חובב חחח..
כתבתי, וזה נסגר.. -
@lenovo יש אולי איך לעזור לך אבל תעלה כבר צילומסך אחת ולתמיד מניהול דיסקים
@שלמה-ווייס יש לו בפוסט השלישי
-
@lenovo יש אולי איך לעזור לך אבל תעלה כבר צילומסך אחת ולתמיד מניהול דיסקים
@שלמה-ווייס
תזכיר לי מה הפקודה כדי להגיע לניהול דיסקים? -
@מתכנת-חובב חחח..
כתבתי, וזה נסגר.. -
@lenovo תפעיל את שורת הפקודה כמנהל
@מתכנת-חובב איפה לכתוב אותה?
במה ששלחת לי? -
@שלמה-ווייס
תזכיר לי מה הפקודה כדי להגיע לניהול דיסקים?@lenovo אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@שלמה-ווייס
תזכיר לי מה הפקודה כדי להגיע לניהול דיסקים?לחיצה ימנית על מחשב זה - ניהול - ניהול דיסקים
-
@מתכנת-חובב איפה לכתוב אותה?
במה ששלחת לי?@lenovo אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@מתכנת-חובב איפה לכתוב אותה?
במה ששלחת לי?לא, בחלון נפרד
-
@lenovo אמר בעזרה - אונקי דורש איתחול ואי אפשר לאתחל אותו..:
@מתכנת-חובב איפה לכתוב אותה?
במה ששלחת לי?לא, בחלון נפרד
@מתכנת-חובב
על מה אתה מדבר?
על שפת תיכנות?
איזה חלון? -
@lenovo יש אולי איך לעזור לך אבל תעלה כבר צילומסך אחת ולתמיד מניהול דיסקים
@שלמה-ווייס
מגיע לי לזה:

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות