עזרה | רישיון נקדנית בוורד
-
התקנתי נקדנית בוורד, וזה מה שיצא לי.
אשמח לעזרה בענין

-
התקנתי נקדנית בוורד, וזה מה שיצא לי.
אשמח לעזרה בענין

@להיות-בשמחה
השתמשתם כבר בתוכנה, או שזה קרה מיד בהתקנה?
באופן רגיל, אפשר לנקד כ- 1,000 מילים. לאחמ"כ צריך רשיון (לקנות).
-
@להיות-בשמחה
השתמשתם כבר בתוכנה, או שזה קרה מיד בהתקנה?
באופן רגיל, אפשר לנקד כ- 1,000 מילים. לאחמ"כ צריך רשיון (לקנות).
@חברים
אין אפשרות לעקוף זאת? -
@חברים
אין אפשרות לעקוף זאת?@להיות-בשמחה
לא מה שאני יודע.
-
@להיות-בשמחה
השתמשתם כבר בתוכנה, או שזה קרה מיד בהתקנה?
באופן רגיל, אפשר לנקד כ- 1,000 מילים. לאחמ"כ צריך רשיון (לקנות).
@חברים
השתמשתי בזה כמה פעמים, אולי כמה עשרות מילים. -
@חברים
השתמשתי בזה כמה פעמים, אולי כמה עשרות מילים.@להיות-בשמחה יש לי את תוכנת דגש פרוץ שיש שם גם ניקוד אוטומטי [לא תומך בכל הנופנים] אם תרצה אולי אוכל להעלות, רק אני לא יודע איך מעלים קובץ גדול.
-
@להיות-בשמחה יש לי את תוכנת דגש פרוץ שיש שם גם ניקוד אוטומטי [לא תומך בכל הנופנים] אם תרצה אולי אוכל להעלות, רק אני לא יודע איך מעלים קובץ גדול.
@ששמעון אמר בנקדנית בוורד:
@להיות-בשמחה יש לי את תוכנת דגש פרוץ שיש שם גם ניקוד אוטומטי [לא תומך בכל הנופנים] אם תרצה אולי אוכל להעלות, רק אני לא יודע איך מעלים קובץ גדול.
תעלה למגיקוד ותשים קישור או דרך גוגל דרייב או גמבו מייל
בהצלחה- ואני אשמח אם תתייג גם אותי כשאתה מעלה את התכנה -
@ששמעון אמר בנקדנית בוורד:
@להיות-בשמחה יש לי את תוכנת דגש פרוץ שיש שם גם ניקוד אוטומטי [לא תומך בכל הנופנים] אם תרצה אולי אוכל להעלות, רק אני לא יודע איך מעלים קובץ גדול.
תעלה למגיקוד ותשים קישור או דרך גוגל דרייב או גמבו מייל
בהצלחה- ואני אשמח אם תתייג גם אותי כשאתה מעלה את התכנה -
@ששמעון למה אתה ממשיך לכתוב על שתי נושאים אותו דבר
@yaakovsas כדי שכל המשיבים לשני הנושאים ידעו מזה.
-
@yaakovsas כדי שכל המשיבים לשני הנושאים ידעו מזה.
-
@yaakovsas נכון התבלבלתי, איך מבקשים מהם?
-
@yaakovsas נכון התבלבלתי, איך מבקשים מהם?
-
מ מגדלים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - תוכנות ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות