איך אני משיג נקודות מוניטין?
-
איך אני משיג נקודות מוניטין?
-
איך אני משיג נקודות מוניטין?
@יש-נביא-בישראל איך באמת?
-
איך אני משיג נקודות מוניטין?
@יש-נביא-בישראל אמר באיך אני משיג נקודות מוניטין?:
איך אני משיג נקודות מוניטין?
מונטין זה בעצם הצבעות שמישהו מצביע על הפוסטים שאתה כותב בלחצן הזה

-
@יש-נביא-בישראל אמר באיך אני משיג נקודות מוניטין?:
איך אני משיג נקודות מוניטין?
מונטין זה בעצם הצבעות שמישהו מצביע על הפוסטים שאתה כותב בלחצן הזה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יש-נביא-בישראל הצבעות זה נועד לתת למשל
שכתבת למישהו משהו שעזר לו והוא מצביע לך כהכרת הטוב או כסימון שזה עזרברעיון זה לא משהו שנותנים סתם , וגם ההנהלה פה מתנגדת לדברים כאלה
-
@יש-נביא-בישראל הצבעות זה נועד לתת למשל
שכתבת למישהו משהו שעזר לו והוא מצביע לך כהכרת הטוב או כסימון שזה עזרברעיון זה לא משהו שנותנים סתם , וגם ההנהלה פה מתנגדת לדברים כאלה
-
פוסט זה נמחק!
@יש-נביא-בישראל אמר באיך אני משיג נקודות מוניטין?:
@bbn אז אתם יכולים לעשות לי
?
אין לי כמעט...יעויין ב'חוקי הפורום' פה


שאין לבקש מאנשים לייק.
בגדול צריך לקרוא את החוקים על מנת להשתמש בפורום [אחרת אתה עלול למצוא את עצמך מורחק, מפני שעברת על חוקי הפורום שלא מידיעה
].
בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות