דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. מידע | נגן פיליפס

מידע | נגן פיליפס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
15 פוסטים 3 כותבים 416 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צדיק תמיםצ צדיק תמים

    @אריסטוקרט https://mitmachim.top/topic/10435/נגן-פיליפס

    א מנותק
    א מנותק
    אריסטוקרט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @צדיק-תמים אמר במידע | נגן פיליפס:

    @אריסטוקרט https://mitmachim.top/topic/10435/נגן-פיליפס

    כן, אבל למרבה הצער אף אחד לא הגיב שם מניסיון........

    או שתכתוב דבר ששווה לקרא, או שתעשה דבר ששווה לכתוב עליו !

    צדיק תמיםצ א 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • א אריסטוקרט

      @צדיק-תמים אמר במידע | נגן פיליפס:

      @אריסטוקרט https://mitmachim.top/topic/10435/נגן-פיליפס

      כן, אבל למרבה הצער אף אחד לא הגיב שם מניסיון........

      צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמים
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @אריסטוקרט אני ראיתי אותו קצת אצל מישהו...
      יש לו חיסרון שאי אפשר להעתיק דרכו אל תקיית האב של הנגן/כרטיס אלא רק לתקיית משנה שלו.
      מה עוד?

      רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • א אריסטוקרט

        @צדיק-תמים אמר במידע | נגן פיליפס:

        @אריסטוקרט https://mitmachim.top/topic/10435/נגן-פיליפס

        כן, אבל למרבה הצער אף אחד לא הגיב שם מניסיון........

        א מנותק
        א מנותק
        אריה רבר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @אריסטוקרט
        הנגן הזה בסדר לא תותח אבל בסדר יחסית למחיר הוא די טוב

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א מנותק
          א מנותק
          אריסטוקרט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @צדיק-תמים @אריה-רבר
          איך הסוללה?
          הבלוטוס?
          ובכלל איך הממשק? נוח? כמו הסמארט בסאמויקס?
          איך הטאצ'?

          או שתכתוב דבר ששווה לקרא, או שתעשה דבר ששווה לכתוב עליו !

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אריסטוקרט

            @צדיק-תמים @אריה-רבר
            איך הסוללה?
            הבלוטוס?
            ובכלל איך הממשק? נוח? כמו הסמארט בסאמויקס?
            איך הטאצ'?

            א מנותק
            א מנותק
            אריה רבר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @אריסטוקרט
            הטאצ' די בסדר
            דווקא הסוללה זה היתרון הגדול שלו
            הבלוטוס בסדר
            הממשק ממש אבל ממש לא דומה לסאמוויקס

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • א אריה רבר

              @אריסטוקרט
              הטאצ' די בסדר
              דווקא הסוללה זה היתרון הגדול שלו
              הבלוטוס בסדר
              הממשק ממש אבל ממש לא דומה לסאמוויקס

              א מנותק
              א מנותק
              אריסטוקרט
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @אריה-רבר אמר במידע | נגן פיליפס:

              הממשק ממש אבל ממש לא דומה לסאמוויקס

              יותר טוב ? פחות טוב?
              מה ההבדלים המרכזיים?

              וחוץ מזה, יש לו עוד באגים מעצבנים למיניהם?

              או שתכתוב דבר ששווה לקרא, או שתעשה דבר ששווה לכתוב עליו !

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א אריסטוקרט

                @אריה-רבר אמר במידע | נגן פיליפס:

                הממשק ממש אבל ממש לא דומה לסאמוויקס

                יותר טוב ? פחות טוב?
                מה ההבדלים המרכזיים?

                וחוץ מזה, יש לו עוד באגים מעצבנים למיניהם?

                א מנותק
                א מנותק
                אריה רבר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @אריסטוקרט
                פחות טוב
                הממשק זה כמו שתגיד לי מה ההבדל בין ממשק של מחשב לממשק של נגן
                לא באגים אבל פחות נוח

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אריה רבר

                  @אריסטוקרט
                  פחות טוב
                  הממשק זה כמו שתגיד לי מה ההבדל בין ממשק של מחשב לממשק של נגן
                  לא באגים אבל פחות נוח

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אריסטוקרט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @אריה-רבר
                  בקיצור, לא מומלץ ........
                  לא שווה את ה 350 ש"ח שמשלמים עליו,
                  נכון?!

                  או שתכתוב דבר ששווה לקרא, או שתעשה דבר ששווה לכתוב עליו !

                  א צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • א אריסטוקרט

                    @אריה-רבר
                    בקיצור, לא מומלץ ........
                    לא שווה את ה 350 ש"ח שמשלמים עליו,
                    נכון?!

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אריה רבר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אריה רבר
                    #11

                    @אריסטוקרט
                    דווקא כן טוב אבל בפני עצמו לא מנגנים אחרים

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אריה רבר

                      @אריסטוקרט
                      דווקא כן טוב אבל בפני עצמו לא מנגנים אחרים

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אריסטוקרט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @אריה-רבר אמר במידע | נגן פיליפס:

                      @אריסטוקרט
                      דווקא כן טוב אבל בפני עצמו לא מנגנים אחרים

                      הכל יחסי בחיים 😜

                      או שתכתוב דבר ששווה לקרא, או שתעשה דבר ששווה לכתוב עליו !

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • א אריסטוקרט

                        @אריה-רבר
                        בקיצור, לא מומלץ ........
                        לא שווה את ה 350 ש"ח שמשלמים עליו,
                        נכון?!

                        צדיק תמיםצ מנותק
                        צדיק תמיםצ מנותק
                        צדיק תמים
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @אריסטוקרט אמר במידע | נגן פיליפס:

                        @אריה-רבר
                        בקיצור, לא מומלץ ........
                        לא שווה את ה 350 ש"ח שמשלמים עליו,
                        נכון?!

                        לדעתי לא
                        יש יותר טובים במחיר הזה

                        רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                          @אריסטוקרט אמר במידע | נגן פיליפס:

                          @אריה-רבר
                          בקיצור, לא מומלץ ........
                          לא שווה את ה 350 ש"ח שמשלמים עליו,
                          נכון?!

                          לדעתי לא
                          יש יותר טובים במחיר הזה

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אריסטוקרט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @צדיק-תמים אמר במידע | נגן פיליפס:

                          @אריסטוקרט אמר במידע | נגן פיליפס:

                          @אריה-רבר
                          בקיצור, לא מומלץ ........
                          לא שווה את ה 350 ש"ח שמשלמים עליו,
                          נכון?!

                          לדעתי לא
                          יש יותר טובים במחיר הזה

                          אתה בטח מתכוון פחות גרועים, נכון? 😩

                          או שתכתוב דבר ששווה לקרא, או שתעשה דבר ששווה לכתוב עליו !

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • א אריסטוקרט

                            @צדיק-תמים אמר במידע | נגן פיליפס:

                            @אריסטוקרט אמר במידע | נגן פיליפס:

                            @אריה-רבר
                            בקיצור, לא מומלץ ........
                            לא שווה את ה 350 ש"ח שמשלמים עליו,
                            נכון?!

                            לדעתי לא
                            יש יותר טובים במחיר הזה

                            אתה בטח מתכוון פחות גרועים, נכון? 😩

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אריה רבר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @אריסטוקרט
                            הוא אומנם לא הכי טוב
                            אבל גם לא הכי גרוע

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר