מידע | נגן פיליפס
-
מישהו מכיר את הנגן פיליפס, מסך טאצ', שיצא לפני כחצי שנה?!
אולי יוכל לספר לנו עליו קצת........ -
-
-
@אריסטוקרט
הנגן הזה בסדר לא תותח אבל בסדר יחסית למחיר הוא די טוב -
@צדיק-תמים @אריה-רבר
איך הסוללה?
הבלוטוס?
ובכלל איך הממשק? נוח? כמו הסמארט בסאמויקס?
איך הטאצ'?@אריסטוקרט
הטאצ' די בסדר
דווקא הסוללה זה היתרון הגדול שלו
הבלוטוס בסדר
הממשק ממש אבל ממש לא דומה לסאמוויקס -
@אריסטוקרט
הטאצ' די בסדר
דווקא הסוללה זה היתרון הגדול שלו
הבלוטוס בסדר
הממשק ממש אבל ממש לא דומה לסאמוויקס -
@אריה-רבר אמר במידע | נגן פיליפס:
הממשק ממש אבל ממש לא דומה לסאמוויקס
יותר טוב ? פחות טוב?
מה ההבדלים המרכזיים?וחוץ מזה, יש לו עוד באגים מעצבנים למיניהם?
@אריסטוקרט
פחות טוב
הממשק זה כמו שתגיד לי מה ההבדל בין ממשק של מחשב לממשק של נגן
לא באגים אבל פחות נוח -
@אריסטוקרט
פחות טוב
הממשק זה כמו שתגיד לי מה ההבדל בין ממשק של מחשב לממשק של נגן
לא באגים אבל פחות נוח -
@אריסטוקרט
דווקא כן טוב אבל בפני עצמו לא מנגנים אחרים -
@אריסטוקרט
דווקא כן טוב אבל בפני עצמו לא מנגנים אחרים@אריה-רבר אמר במידע | נגן פיליפס:
@אריסטוקרט
דווקא כן טוב אבל בפני עצמו לא מנגנים אחריםהכל יחסי בחיים

-
@אריסטוקרט אמר במידע | נגן פיליפס:
@אריה-רבר
בקיצור, לא מומלץ ........
לא שווה את ה 350 ש"ח שמשלמים עליו,
נכון?!לדעתי לא
יש יותר טובים במחיר הזה -
@אריסטוקרט אמר במידע | נגן פיליפס:
@אריה-רבר
בקיצור, לא מומלץ ........
לא שווה את ה 350 ש"ח שמשלמים עליו,
נכון?!לדעתי לא
יש יותר טובים במחיר הזה@צדיק-תמים אמר במידע | נגן פיליפס:
@אריסטוקרט אמר במידע | נגן פיליפס:
@אריה-רבר
בקיצור, לא מומלץ ........
לא שווה את ה 350 ש"ח שמשלמים עליו,
נכון?!לדעתי לא
יש יותר טובים במחיר הזהאתה בטח מתכוון פחות גרועים, נכון?

-
@צדיק-תמים אמר במידע | נגן פיליפס:
@אריסטוקרט אמר במידע | נגן פיליפס:
@אריה-רבר
בקיצור, לא מומלץ ........
לא שווה את ה 350 ש"ח שמשלמים עליו,
נכון?!לדעתי לא
יש יותר טובים במחיר הזהאתה בטח מתכוון פחות גרועים, נכון?

@אריסטוקרט
הוא אומנם לא הכי טוב
אבל גם לא הכי גרוע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות