מחשב ישן לקניה
-
@הבית-שלי אתה מתכוון למתי שזה יצא... אבל אפשר להתקין על כל מחשב xp, בקיצר אתה רוצה מחשב מלפני 20 שנה... נכון?
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אתה מתכוון למתי שזה יצא... אבל אפשר להתקין על כל מחשב xp, בקיצר אתה רוצה מחשב מלפני 20 שנה... נכון?
כן
ולא את הוינדוס -
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אתה מתכוון למתי שזה יצא... אבל אפשר להתקין על כל מחשב xp, בקיצר אתה רוצה מחשב מלפני 20 שנה... נכון?
כן
ולא את הוינדוס -
-
-
@הבית-שלי אבל זה לא עובד אבל יש לך כל מיני ב100-150 וב300 שקל אתה כבר יכול למצוא ייותר טובים
@מוטי-ברנד אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אבל זה לא עובד אבל יש לך כל מיני ב100-150 וב300 שקל אתה כבר יכול למצוא ייותר טובים
אני יבדוק
-
@הבית-שלי אתה מתכוון למתי שזה יצא... אבל אפשר להתקין על כל מחשב xp, בקיצר אתה רוצה מחשב מלפני 20 שנה... נכון?
-
-
@מישהו12

, יש סיבה?@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12

, יש סיבה?המעבדים...מדור 7 ומעלה.
אני משתמש בXP בVM.
אבל רציתי 7 בדואל בוט.וא"א... -
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12

, יש סיבה?המעבדים...מדור 7 ומעלה.
אני משתמש בXP בVM.
אבל רציתי 7 בדואל בוט.וא"א... -
@מישהו12 ומה קורה כשמנסים להתקין 7 על מעבד מעל דור 7?
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 ומה קורה כשמנסים להתקין 7 על מעבד מעל דור 7?
לא ניסיתי בפועל.
-
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 ומה קורה כשמנסים להתקין 7 על מעבד מעל דור 7?
לא ניסיתי בפועל.
-
@מישהו12 למה שלא תנסה בדואל בוט?
על הדרך תוכל לכוון אותי בקצרה לפוסט שמדריך/מסביר מה זה דואל בוט?@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 למה שלא תנסה בדואל בוט?
אמרו לי שא"א ואין לי כוח לבלאגן הזה
-
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 למה שלא תנסה בדואל בוט?
אמרו לי שא"א ואין לי כוח לבלאגן הזה
-
@הבית-שלי אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 למה שלא תנסה בדואל בוט?
אמרו לי שא"א ואין לי כוח לבלאגן הזה
בקיצור יש מחשב ישן לקניה???
מה הקשר אלי?
-
@הבית-שלי אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 למה שלא תנסה בדואל בוט?
אמרו לי שא"א ואין לי כוח לבלאגן הזה
בקיצור יש מחשב ישן לקניה???
מה הקשר אלי?
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 למה שלא תנסה בדואל בוט?
אמרו לי שא"א ואין לי כוח לבלאגן הזה
בקיצור יש מחשב ישן לקניה???
מה הקשר אלי?
אין קשר
-
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 למה שלא תנסה בדואל בוט?
אמרו לי שא"א ואין לי כוח לבלאגן הזה
בקיצור יש מחשב ישן לקניה???
מה הקשר אלי?
אין קשר
@הבית-שלי אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 למה שלא תנסה בדואל בוט?
אמרו לי שא"א ואין לי כוח לבלאגן הזה
בקיצור יש מחשב ישן לקניה???
מה הקשר אלי?
אין קשר
אז אל תצטט...
-
@הבית-שלי אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 למה שלא תנסה בדואל בוט?
אמרו לי שא"א ואין לי כוח לבלאגן הזה
בקיצור יש מחשב ישן לקניה???
מה הקשר אלי?
אין קשר
אז אל תצטט...
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 אמר במחשב ישן לקניה:
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 למה שלא תנסה בדואל בוט?
אמרו לי שא"א ואין לי כוח לבלאגן הזה
בקיצור יש מחשב ישן לקניה???
מה הקשר אלי?
אין קשר
אז אל תצטט...
סורי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
