מחשב ישן לקניה
-
@הבית-שלי אתה רוצה את ה xp או סתם מחשב ישן?
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אתה רוצה את ה xp או סתם מחשב ישן?
מחשב ישן
מתקופת הXP
ואפילו לפני כן(לניסויים)
לא די לי במכונה וירטואלית -
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אתה רוצה את ה xp או סתם מחשב ישן?
מחשב ישן
מתקופת הXP
ואפילו לפני כן(לניסויים)
לא די לי במכונה וירטואלית -
@הבית-שלי ה xp זה לא כל כך ישן, לסבא שלי יש בבית מחשב עם xp וזה לא נראה ישן כלל
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי ה xp זה לא כל כך ישן, לסבא שלי יש בבית מחשב עם xp וזה לא נראה ישן כלל
20 שנה זה לא ישן???!

-
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי ה xp זה לא כל כך ישן, לסבא שלי יש בבית מחשב עם xp וזה לא נראה ישן כלל
20 שנה זה לא ישן???!

-
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי ה xp זה לא כל כך ישן, לסבא שלי יש בבית מחשב עם xp וזה לא נראה ישן כלל
20 שנה זה לא ישן???!

-
@הבית-שלי אתה מתכוון למתי שזה יצא... אבל אפשר להתקין על כל מחשב xp, בקיצר אתה רוצה מחשב מלפני 20 שנה... נכון?
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אתה מתכוון למתי שזה יצא... אבל אפשר להתקין על כל מחשב xp, בקיצר אתה רוצה מחשב מלפני 20 שנה... נכון?
כן
ולא את הוינדוס -
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אתה מתכוון למתי שזה יצא... אבל אפשר להתקין על כל מחשב xp, בקיצר אתה רוצה מחשב מלפני 20 שנה... נכון?
כן
ולא את הוינדוס -
-
-
@הבית-שלי אבל זה לא עובד אבל יש לך כל מיני ב100-150 וב300 שקל אתה כבר יכול למצוא ייותר טובים
@מוטי-ברנד אמר במחשב ישן לקניה:
@הבית-שלי אבל זה לא עובד אבל יש לך כל מיני ב100-150 וב300 שקל אתה כבר יכול למצוא ייותר טובים
אני יבדוק
-
@הבית-שלי אתה מתכוון למתי שזה יצא... אבל אפשר להתקין על כל מחשב xp, בקיצר אתה רוצה מחשב מלפני 20 שנה... נכון?
-
-
@מישהו12

, יש סיבה?@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12

, יש סיבה?המעבדים...מדור 7 ומעלה.
אני משתמש בXP בVM.
אבל רציתי 7 בדואל בוט.וא"א... -
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12

, יש סיבה?המעבדים...מדור 7 ומעלה.
אני משתמש בXP בVM.
אבל רציתי 7 בדואל בוט.וא"א... -
@מישהו12 ומה קורה כשמנסים להתקין 7 על מעבד מעל דור 7?
@איציק-דייטש אמר במחשב ישן לקניה:
@מישהו12 ומה קורה כשמנסים להתקין 7 על מעבד מעל דור 7?
לא ניסיתי בפועל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
