החלפת מסך שנשבר
-
-
-
@sari תוצאת הקישור
404... -
@sari תוצאת הקישור
404...@מאיר-מאיר-מאיר כנראה זה נגמר (אגב זה עולה שם 70...)
-
@sari תוצאת הקישור
404... -
-
@googie המסך לא פשוט לשליפה
צריך בשביל זה מלחם בלאוור
וגם לא פשוט כל כך לההחזיר חדש
הקיצר מי שרוצה עבודה טובה ושלא יפול לו המסך לאחר כמה ימים(כמו שקרה לכמה חברים שלי)
אז שילך למעבדה ויטפל בזה כמו שצריך. -
@googie המסך לא פשוט לשליפה
צריך בשביל זה מלחם בלאוור
וגם לא פשוט כל כך לההחזיר חדש
הקיצר מי שרוצה עבודה טובה ושלא יפול לו המסך לאחר כמה ימים(כמו שקרה לכמה חברים שלי)
אז שילך למעבדה ויטפל בזה כמו שצריך.@אהרלה-המעצב אתה צודק בעבר ניסתי, אני מנסה ומנסה ופתאום תוך כדי שאני מגרד את הראש אני קולט שהתחילו לצמוח לי קרניים ומייד הפסקתי... צריך מומחיות.
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות