דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. עזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.

עזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר כללי - עזרה הדדית
52 פוסטים 6 כותבים 1.7k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י י-הודה

    @ירושלים-שלי בהגדרות אמור להיות תצורת רשת

    ירושלים שליי מנותק
    ירושלים שליי מנותק
    ירושלים שלי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #24

    @י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:

    @ירושלים-שלי בהגדרות אמור להיות תצורת רשת

    הכל אנגלית, וגוגל טרנסלייט לא עוזר כ"כ.

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ירושלים שליי ירושלים שלי

      @י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:

      @ירושלים-שלי בהגדרות אמור להיות תצורת רשת

      הכל אנגלית, וגוגל טרנסלייט לא עוזר כ"כ.

      י מנותק
      י מנותק
      י-הודה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #25

      @ירושלים-שלי איך אפשר לעזור? אני ינסה לבדוק אולי במדריכים

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י י-הודה

        @ירושלים-שלי איך אפשר לעזור? אני ינסה לבדוק אולי במדריכים

        י מנותק
        י מנותק
        י-הודה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #26

        @י-הודה יש תרגום גוגל?

        ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י י-הודה

          @י-הודה יש תרגום גוגל?

          ירושלים שליי מנותק
          ירושלים שליי מנותק
          ירושלים שלי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #27

          @י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:

          @י-הודה יש תרגום גוגל?

          לא, אבל הטלפון לידי ואני מצלמת ומתרגמת...

          אבל, לא חשוב.

          אפשרי שאתייאש!!!

          תודה לכם בכל אופן 🙏

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ירושלים שליי ירושלים שלי

            @י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:

            @י-הודה יש תרגום גוגל?

            לא, אבל הטלפון לידי ואני מצלמת ומתרגמת...

            אבל, לא חשוב.

            אפשרי שאתייאש!!!

            תודה לכם בכל אופן 🙏

            י מנותק
            י מנותק
            י-הודה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #28

            @ירושלים-שלי אין יאוש אפשר לסדר בסוף נצליח בעז"ה

            ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י י-הודה

              @ירושלים-שלי אין יאוש אפשר לסדר בסוף נצליח בעז"ה

              ירושלים שליי מנותק
              ירושלים שליי מנותק
              ירושלים שלי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ירושלים שלי
              #29

              @י-הודה הלואי! רק, קצת נמאס...

              אם תדעו לומר על מה ללחוץ אשמח ללחוץ ולעשות צילום מסך!!

              (תודה רבה על העזרה!!! 🙏).

              ב שלמה ווייסש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ירושלים שליי ירושלים שלי

                @י-הודה הלואי! רק, קצת נמאס...

                אם תדעו לומר על מה ללחוץ אשמח ללחוץ ולעשות צילום מסך!!

                (תודה רבה על העזרה!!! 🙏).

                ב מנותק
                ב מנותק
                בוחנת כליות ולב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #30

                @ירושלים-שלי אולי תעשי לי צילום מסך
                זה לא מראה שום מדפסת?

                ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב בוחנת כליות ולב

                  @ירושלים-שלי אולי תעשי לי צילום מסך
                  זה לא מראה שום מדפסת?

                  ירושלים שליי מנותק
                  ירושלים שליי מנותק
                  ירושלים שלי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #31

                  @בוחנת-כליות-ולב אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:

                  @ירושלים-שלי אולי תעשי לי צילום מסך

                  של מה❓

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ירושלים שליי ירושלים שלי

                    @בוחנת-כליות-ולב אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:

                    @ירושלים-שלי אולי תעשי לי צילום מסך

                    של מה❓

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בוחנת כליות ולב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #32

                    @ירושלים-שלי של איך את מתחברת מהפון...הוויפי

                    ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב בוחנת כליות ולב

                      @ירושלים-שלי של איך את מתחברת מהפון...הוויפי

                      ירושלים שליי מנותק
                      ירושלים שליי מנותק
                      ירושלים שלי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #33

                      @בוחנת-כליות-ולב אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:

                      @ירושלים-שלי של איך את מתחברת מהפון...הוויפי

                      מה???

                      לא מתחברת למדפסת, לא מצליחה להתחבר...

                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ירושלים שליי ירושלים שלי

                        @בוחנת-כליות-ולב אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:

                        @ירושלים-שלי של איך את מתחברת מהפון...הוויפי

                        מה???

                        לא מתחברת למדפסת, לא מצליחה להתחבר...

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        בוחנת כליות ולב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #34

                        @ירושלים-שלי חחחחח אני יודעתתת
                        אבלל....אמרתי לך איך לנסות
                        טוב נראה לי תדפיסי מהמחשב וזהו.....חחח

                        ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ב בוחנת כליות ולב

                          @ירושלים-שלי חחחחח אני יודעתתת
                          אבלל....אמרתי לך איך לנסות
                          טוב נראה לי תדפיסי מהמחשב וזהו.....חחח

                          ירושלים שליי מנותק
                          ירושלים שליי מנותק
                          ירושלים שלי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ירושלים שלי
                          #35

                          @בוחנת-כליות-ולב לא עזר, ניסתי‼️

                          תודה לך 🙏

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ירושלים שליי ירושלים שלי

                            @בוחנת-כליות-ולב לא עזר, ניסתי‼️

                            תודה לך 🙏

                            י מנותק
                            י מנותק
                            י-הודה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #36

                            @ירושלים-שלי שלב שלב
                            Screenshot_20201118-215754_Chrome.jpg

                            ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י י-הודה

                              @ירושלים-שלי שלב שלב
                              Screenshot_20201118-215754_Chrome.jpg

                              ירושלים שליי מנותק
                              ירושלים שליי מנותק
                              ירושלים שלי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ירושלים שלי
                              #37

                              @י-הודה אתם נכנסת לאפליקציה של ברדר??

                              איזה אפליקציה?

                              יש לי משהו באנגלית.

                              אגב, יש לי בדיוק את המדפסת שבתמונה בצילום המסך שלך‼

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ירושלים שליי ירושלים שלי

                                @י-הודה אתם נכנסת לאפליקציה של ברדר??

                                איזה אפליקציה?

                                יש לי משהו באנגלית.

                                אגב, יש לי בדיוק את המדפסת שבתמונה בצילום המסך שלך‼

                                י מנותק
                                י מנותק
                                י-הודה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #38

                                @ירושלים-שלי לפני האפליקציה קודם כל נדע איך מתחברים מה הקוד המבוקש ובשביל זה צריך להדפיס דו"ח תצורת רשת

                                ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • י י-הודה

                                  @ירושלים-שלי לפני האפליקציה קודם כל נדע איך מתחברים מה הקוד המבוקש ובשביל זה צריך להדפיס דו"ח תצורת רשת

                                  ירושלים שליי מנותק
                                  ירושלים שליי מנותק
                                  ירושלים שלי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ירושלים שלי
                                  #39

                                  @י-הודה אחלה, אז- מה עושים❓

                                  על מה לוחצים על מנת להדפיס את זה❓❓

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ירושלים שליי ירושלים שלי

                                    @י-הודה אחלה, אז- מה עושים❓

                                    על מה לוחצים על מנת להדפיס את זה❓❓

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    י-הודה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #40

                                    @ירושלים-שלי כן

                                    ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י י-הודה

                                      @ירושלים-שלי כן

                                      ירושלים שליי מנותק
                                      ירושלים שליי מנותק
                                      ירושלים שלי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #41

                                      @י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:

                                      @ירושלים-שלי כן

                                      😂😂

                                      מה כן?

                                      איפה לוחצים על מנת להדפיס את הדף המבוקש??

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ירושלים שליי ירושלים שלי

                                        @י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:

                                        @ירושלים-שלי כן

                                        😂😂

                                        מה כן?

                                        איפה לוחצים על מנת להדפיס את הדף המבוקש??

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        י-הודה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי י-הודה
                                        #42

                                        @ירושלים-שלי יש הדרכה מסודרת בתמונה ששלחתי מסביר איפה זה נמצא בהגדרות20201118_221759.jpg

                                        ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • י י-הודה

                                          @ירושלים-שלי יש הדרכה מסודרת בתמונה ששלחתי מסביר איפה זה נמצא בהגדרות20201118_221759.jpg

                                          ירושלים שליי מנותק
                                          ירושלים שליי מנותק
                                          ירושלים שלי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #43

                                          @י-הודה מנסה... הכל באנגלית!

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר