עזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.
-
@בוחנת-כליות-ולב טוב, תודה בכל אופן

@ירושלים-שלי בהגדרות אמור להיות תצורת רשת
-
@ירושלים-שלי בהגדרות אמור להיות תצורת רשת
@י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:
@ירושלים-שלי בהגדרות אמור להיות תצורת רשת
הכל אנגלית, וגוגל טרנסלייט לא עוזר כ"כ.
-
@י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:
@ירושלים-שלי בהגדרות אמור להיות תצורת רשת
הכל אנגלית, וגוגל טרנסלייט לא עוזר כ"כ.
@ירושלים-שלי איך אפשר לעזור? אני ינסה לבדוק אולי במדריכים
-
@ירושלים-שלי איך אפשר לעזור? אני ינסה לבדוק אולי במדריכים
-
@י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:
@י-הודה יש תרגום גוגל?
לא, אבל הטלפון לידי ואני מצלמת ומתרגמת...
אבל, לא חשוב.
אפשרי שאתייאש!!!
תודה לכם בכל אופן

-
@י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:
@י-הודה יש תרגום גוגל?
לא, אבל הטלפון לידי ואני מצלמת ומתרגמת...
אבל, לא חשוב.
אפשרי שאתייאש!!!
תודה לכם בכל אופן

@ירושלים-שלי אין יאוש אפשר לסדר בסוף נצליח בעז"ה
-
@ירושלים-שלי אין יאוש אפשר לסדר בסוף נצליח בעז"ה
@י-הודה הלואי! רק, קצת נמאס...
אם תדעו לומר על מה ללחוץ אשמח ללחוץ ולעשות צילום מסך!!
(תודה רבה על העזרה!!!
). -
@י-הודה הלואי! רק, קצת נמאס...
אם תדעו לומר על מה ללחוץ אשמח ללחוץ ולעשות צילום מסך!!
(תודה רבה על העזרה!!!
).@ירושלים-שלי אולי תעשי לי צילום מסך
זה לא מראה שום מדפסת? -
@ירושלים-שלי אולי תעשי לי צילום מסך
זה לא מראה שום מדפסת?@בוחנת-כליות-ולב אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:
@ירושלים-שלי אולי תעשי לי צילום מסך
של מה

-
@בוחנת-כליות-ולב אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:
@ירושלים-שלי אולי תעשי לי צילום מסך
של מה

@ירושלים-שלי של איך את מתחברת מהפון...הוויפי
-
@ירושלים-שלי של איך את מתחברת מהפון...הוויפי
@בוחנת-כליות-ולב אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:
@ירושלים-שלי של איך את מתחברת מהפון...הוויפי
מה???
לא מתחברת למדפסת, לא מצליחה להתחבר...
-
@בוחנת-כליות-ולב אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:
@ירושלים-שלי של איך את מתחברת מהפון...הוויפי
מה???
לא מתחברת למדפסת, לא מצליחה להתחבר...
@ירושלים-שלי חחחחח אני יודעתתת
אבלל....אמרתי לך איך לנסות
טוב נראה לי תדפיסי מהמחשב וזהו.....חחח -
@ירושלים-שלי חחחחח אני יודעתתת
אבלל....אמרתי לך איך לנסות
טוב נראה לי תדפיסי מהמחשב וזהו.....חחח@בוחנת-כליות-ולב לא עזר, ניסתי
️תודה לך

-
@בוחנת-כליות-ולב לא עזר, ניסתי
️תודה לך

@ירושלים-שלי שלב שלב

-
@ירושלים-שלי שלב שלב

@י-הודה אתם נכנסת לאפליקציה של ברדר??
איזה אפליקציה?
יש לי משהו באנגלית.
אגב, יש לי בדיוק את המדפסת שבתמונה בצילום המסך שלך

-
@י-הודה אתם נכנסת לאפליקציה של ברדר??
איזה אפליקציה?
יש לי משהו באנגלית.
אגב, יש לי בדיוק את המדפסת שבתמונה בצילום המסך שלך

@ירושלים-שלי לפני האפליקציה קודם כל נדע איך מתחברים מה הקוד המבוקש ובשביל זה צריך להדפיס דו"ח תצורת רשת
-
@ירושלים-שלי לפני האפליקציה קודם כל נדע איך מתחברים מה הקוד המבוקש ובשביל זה צריך להדפיס דו"ח תצורת רשת
@י-הודה אחלה, אז- מה עושים

על מה לוחצים על מנת להדפיס את זה


-
@י-הודה אחלה, אז- מה עושים

על מה לוחצים על מנת להדפיס את זה


@ירושלים-שלי כן
-
@ירושלים-שלי כן
@י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:
@ירושלים-שלי כן


מה כן?
איפה לוחצים על מנת להדפיס את הדף המבוקש??
-
@י-הודה אמר בעזרה | כיצד להתחבר עם סמארטפון למדפסת.:
@ירושלים-שלי כן


מה כן?
איפה לוחצים על מנת להדפיס את הדף המבוקש??
@ירושלים-שלי יש הדרכה מסודרת בתמונה ששלחתי מסביר איפה זה נמצא בהגדרות

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות