עידכונים בעניין הגירסא M.H.B
-
@אשדודי אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@M.H.B אתה יכול להעלות בבקשה שוב את הנגן MX Player לחנות?
@M-H-B יש נגן עם אפשרות לצפות בוידאו? כמו נגן VLC?
חיפשתי בחנות ולא מצאתי...
אשמח אם תוכל להעלות את הנגן.
https://drive.google.com/open?id=1jXlj7h-euU7tb3qKgUNzVZrrQN5709Eq -
@M-H-B
יש משהו שצורב את הגרסה שלך באיזור מודיעין עילת? -
יש אפשרות להגדיר בקיצורי דרך של מקשי הניוט את האפליקציה הזאת "MAGISK MANAGER"
מה התוכנה הזאות עושה ?@חזי לא רלוונטית אליך
חוץ אם תאפס את המכשיר ולא תעל לפי ההוראות שתיכנס מחדש לחנות -
@אילה-שלוחה נדמה לי ש @M.H.B אמר למעלה שהוא בישיבה ורק באזור חנוכה הוא ישיב לתשובות
-
@moshep נראה שהוא עובד גם מרחוק...
הוא העלה בימים האחרונים אפליקציה חדשה לחנות בשם המספר השני. -
@moshep נראה שהוא עובד גם מרחוק...
הוא העלה בימים האחרונים אפליקציה חדשה לחנות בשם המספר השני. -
@M-H-B
למה אין עדיין בחנות סייר קבצים נוח, ונגן מדיה VLC?
ולמה א"א להגדיר ברירת מחדל על קבצי מדיה שייפתחו דרך הנגן מוזיקה/נגן mx? (כל פעם צריך לבחור מחדש..)
ולסיום למה כשבוחרים לפתוח שיר עם הנגן מוזיקה של הפלאפון דרך הסייר קבצים שמותקן בפלאפון (הרשמי) זה לא נפתח בנגן מוזיקה אלא רק מדליק את השיר וא"א לצאת מהתפריט מבלי להפסיק את השיר???
זה מעצבן מאוד!!
בבקשה אם אפשר לתקן את הנושאים הללו, או לפחות להסביר למה לא...
תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות