עידכונים בעניין הגירסא M.H.B
-
דבר ראשון אנחנו כל כך מעריכים את זה שאתה משקיע בנו כך "בין הסדרים" של החופש....
דבר שני האנגוסט של הגירסה הקודמת (לפני שהשתנה לאחרונה היה בסדר גמור! (אולי כדאי להחזיר אותו....)
זמן מוצלח בריא וממלא (רוחניות כמובן) -
@אשדודי אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@M.H.B אתה יכול להעלות בבקשה שוב את הנגן MX Player לחנות?
@M-H-B יש נגן עם אפשרות לצפות בוידאו? כמו נגן VLC?
חיפשתי בחנות ולא מצאתי...
אשמח אם תוכל להעלות את הנגן.
https://drive.google.com/open?id=1jXlj7h-euU7tb3qKgUNzVZrrQN5709Eq -
@M-H-B
יש משהו שצורב את הגרסה שלך באיזור מודיעין עילת? -
יש אפשרות להגדיר בקיצורי דרך של מקשי הניוט את האפליקציה הזאת "MAGISK MANAGER"
מה התוכנה הזאות עושה ?@חזי לא רלוונטית אליך
חוץ אם תאפס את המכשיר ולא תעל לפי ההוראות שתיכנס מחדש לחנות -
@אילה-שלוחה נדמה לי ש @M.H.B אמר למעלה שהוא בישיבה ורק באזור חנוכה הוא ישיב לתשובות
-
@moshep נראה שהוא עובד גם מרחוק...
הוא העלה בימים האחרונים אפליקציה חדשה לחנות בשם המספר השני. -
@moshep נראה שהוא עובד גם מרחוק...
הוא העלה בימים האחרונים אפליקציה חדשה לחנות בשם המספר השני.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות