וואצפ למחשב הכי פשוט
-
@ועד תלחץ על SKIP TUTORIAL
-
@ועד תלחץ על SKIP TUTORIAL
@A0533057932 עשיתי, אני שולח צילום מסך, ומה עכשיו אני עושה?

-
@A0533057932 עשיתי, אני שולח צילום מסך, ומה עכשיו אני עושה?

@ועד צאי מיזה
-
@ועד צאי מיזה
@A0533057932 נו, ו ??? מה אני עושה?
-
@A0533057932 נו, ו ??? מה אני עושה?
@ועד תחפש APK של וואצפ ותגררי לתוכנה
-
@ועד תחפש APK של וואצפ ותגררי לתוכנה
@A0533057932 מה זה?????? [אגב "ועד" זה גבר ולא אשה...]
-
@A0533057932 מה זה?????? [אגב "ועד" זה גבר ולא אשה...]
-
@A0533057932 לי אין מכשיר שיש בו וואצאפ, מה, אני לא יכול להשתמש בתכנה הזו???
-
@A0533057932 לי אין מכשיר שיש בו וואצאפ, מה, אני לא יכול להשתמש בתכנה הזו???
@ועד אמר בוואצפ למחשב הכי פשוט:
@A0533057932 לי אין מכשיר שיש בו וואצאפ, מה, אני לא יכול להשתמש בתכנה הזו???
אתה יכול
-
@ועד אמר בוואצפ למחשב הכי פשוט:
@A0533057932 לי אין מכשיר שיש בו וואצאפ, מה, אני לא יכול להשתמש בתכנה הזו???
אתה יכול
-
אם הרבנים הצדיקים של הפורום יוכלו לתת הסבר קצת יותר מפורט כיצד משתמשים אני יודה [ומסתמא עוד כמה יודו] אני פשוט קשה הבנה...
@ועד הקובץ וואטסאפ הוא קובץ שבנוי למכשיר אנדרואיד והמחשב ויינדוס אז התוכנה הנ"ל מריצה את קובץ הווטסאפ על מחשב פשוט תגרור את הקובץ הנ"ל לחלון התוכנה ותפעיל בהצלחה
-
@ועד הקובץ וואטסאפ הוא קובץ שבנוי למכשיר אנדרואיד והמחשב ויינדוס אז התוכנה הנ"ל מריצה את קובץ הווטסאפ על מחשב פשוט תגרור את הקובץ הנ"ל לחלון התוכנה ותפעיל בהצלחה
@יהושע-זופניק מתנצל, לא הבנתי מילה. אם קשה לך לבאר אני לא משגע ח"ו, ואני מודה לך בינתיים על העזרה.
מה כוונתך תגרור את הקובץ הנ"ל לחלון התכנה ותפעיל אותה", איך גוררים? ואיך מפעילים?
הנה צילום מסך:

-
@אביב-לוין הנוקס לא מכביד יותר מדי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
