המלצה | דפדפן לאנדרואיד (לא כרום).
-
פוסט זה נמחק!
@ירושלים-שלי מה זה שני פעמים?
אפילו את ה-"שחכתי" לא תיקנת ל-שכחתי....
-
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש הם אישרו אותו, ואחרי כמה דק' חסמו אותו לשאלות מה זה בדיוק.
בקיצור, אני עדיין איתם...
לא שחכתי אותך.@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש הם אישרו אותו, ואחרי כמה דק' חסמו אותו לשאלות מה זה בדיוק.
בקיצור, אני עדיין איתם...
לא שחכתי אותך.?!?!?!?!?!
פוסט זה נמחק! -
@ירושלים-שלי מה זה שני פעמים?
אפילו את ה-"שחכתי" לא תיקנת ל-שכחתי....
@שמואל-ש בקישור ← הזה דפדפן מסוים. אין לי מושג מהו!
תוך כדי חיפוש של דפדפן אופרה בטעות שלחתי אותו לבדיקה.
לא לוקחת אחראיות
-
@שמואל-ש בקישור ← הזה דפדפן מסוים. אין לי מושג מהו!
תוך כדי חיפוש של דפדפן אופרה בטעות שלחתי אותו לבדיקה.
לא לוקחת אחראיות
@ירושלים-שלי אולי תבדקי את זה בשבילי? כי אני עכשיו לא מחובר לרשת
-
@ירושלים-שלי אולי תבדקי את זה בשבילי? כי אני עכשיו לא מחובר לרשת
@שמואל-ש מה לבדוק לך בדיוק??
(איך אתה רושם בפורום אם אתה לא מחובר לרשת?) -
@שמואל-ש מה לבדוק לך בדיוק??
(איך אתה רושם בפורום אם אתה לא מחובר לרשת?)@ירושלים-שלי האם נוח לגלוש בזה וכן איך נראה הפורום בו-האם אפשר לעבור ללא נקרא ולצ'אטים וכדומה
(אני כותב דרך מחשב)
-
@ירושלים-שלי האם נוח לגלוש בזה וכן איך נראה הפורום בו-האם אפשר לעבור ללא נקרא ולצ'אטים וכדומה
(אני כותב דרך מחשב)
@שמואל-ש וואלה, סליחה אבל כבר מחקתי את האפליקציה אצלי. בכל מקרה, יש לי כרגע קישור לאפליקציה חדשה של גוגל דומה ל- Hangouts שנקראת Chat תרצה אותה?
אומנם, באפליקציה עצמה יש בעיה כרגע אבל עשיתי כבר הקלטת תעבורת אינטרנט. זה בטיפול + שתי נקודות. -
@ירושלים-שלי האם נוח לגלוש בזה וכן איך נראה הפורום בו-האם אפשר לעבור ללא נקרא ולצ'אטים וכדומה
(אני כותב דרך מחשב)
@שמואל-ש מצורף קישור ל-דפדפן אופרה להורדה
(פתוח בנטפרי)

-
@יוסי-מחשבים תודה רבה
על ההמלצה של דפדפן אופרה. עובד מעולה (אפילו בלי שהייתי צריכה להתקין שוב תעודת אבטחה של נטפרי)
ממש טס מהר!!! -
@שמואל-ש וואלה, סליחה אבל כבר מחקתי את האפליקציה אצלי. בכל מקרה, יש לי כרגע קישור לאפליקציה חדשה של גוגל דומה ל- Hangouts שנקראת Chat תרצה אותה?
אומנם, באפליקציה עצמה יש בעיה כרגע אבל עשיתי כבר הקלטת תעבורת אינטרנט. זה בטיפול + שתי נקודות.@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש וואלה, סליחה אבל כבר מחקתי את האפליקציה אצלי. בכל מקרה, יש לי כרגע קישור לאפליקציה חדשה של גוגל דומה ל- Hangouts שנקראת Chat תרצה אותה?
כן
-
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש וואלה, סליחה אבל כבר מחקתי את האפליקציה אצלי. בכל מקרה, יש לי כרגע קישור לאפליקציה חדשה של גוגל דומה ל- Hangouts שנקראת Chat תרצה אותה?
כן
@שמואל-ש קישור לאפליקציה חדשה של גוגל Chat
פתוח למשתמשי נטפרי.

-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש וואלה, סליחה אבל כבר מחקתי את האפליקציה אצלי. בכל מקרה, יש לי כרגע קישור לאפליקציה חדשה של גוגל דומה ל- Hangouts שנקראת Chat תרצה אותה?
כן
@שמואל-ש יש תקיעות באינטרנט וזה גורם לי לא לראות שהטקסט נשלח, ואז אני שולחת שוב ורואה שזה נשלח כפול.
-
@שמואל-ש קישור לאפליקציה חדשה של גוגל Chat
פתוח למשתמשי נטפרי.

-
@שמואל-ש יש תקיעות באינטרנט וזה גורם לי לא לראות שהטקסט נשלח, ואז אני שולחת שוב ורואה שזה נשלח כפול.
@ירושלים-שלי קישור לא תקין
בכל אופן מה זה האפליקציה הזה?
-
@ירושלים-שלי קישור לא תקין
בכל אופן מה זה האפליקציה הזה?
@שמואל-ש ?? רשמתי לך למעלה מה היא. ואמרת שאתה רוצה! אתה שואל מהי?

-
@שמואל-ש ?? רשמתי לך למעלה מה היא. ואמרת שאתה רוצה! אתה שואל מהי?

@ירושלים-שלי מה זאת אומרת, זה דפדפן?
תשלחי לי קישור אחר
-
@ירושלים-שלי מה זאת אומרת, זה דפדפן?
תשלחי לי קישור אחר
@שמואל-ש את הקישור של דפדפן אופרה הצלחת לפתוח

-
@שמואל-ש את הקישור של דפדפן אופרה הצלחת לפתוח

@ירושלים-שלי כן
והורדתי כבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
