המלצה | דפדפן לאנדרואיד (לא כרום).
-
@שמואל-ש אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@יוסי-מחשבים ניסיתי לחפש פה בפורום ולא מצאתי דפדפן אופרה או CM
אשמח אם תעלה לי או לקישור שפתוח בנטפריעריכה: זה יתאים לי בכלל ליאנג? זה נראה לי רק לגירסאות יותר גבוהות, לא?
לחץ כאן להורדה
מתאים גם ליאנג@יוסי-מחשבים תודה רבה!!!
אנסה את זה
-
@ירושלים-שלי מה נהיה עם הקישור ששלחת לנטפרי?
@שמואל-ש הם אישרו אותו, ואחרי כמה דק' חסמו אותו ושאלו מה זה בדיוק.
בקיצור, אני עדיין איתם...
לא שכחתי אותך. -
@שמואל-ש הם אישרו אותו, ואחרי כמה דק' חסמו אותו ושאלו מה זה בדיוק.
בקיצור, אני עדיין איתם...
לא שכחתי אותך. -
פוסט זה נמחק!
-
@שמואל-ש הם אישרו אותו, ואחרי כמה דק' חסמו אותו ושאלו מה זה בדיוק.
בקיצור, אני עדיין איתם...
לא שכחתי אותך.@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש הם אישרו אותו, ואחרי כמה דק' חסמו אותו לשאלות מה זה בדיוק.
בקיצור, אני עדיין איתם...
לא שחכתי אותך.@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש הם אישרו אותו, ואחרי כמה דק' חסמו אותו לשאלות מה זה בדיוק.
בקיצור, אני עדיין איתם...
לא שחכתי אותך.?!?!?!?!?!
-
פוסט זה נמחק!
@ירושלים-שלי מה זה שני פעמים?
אפילו את ה-"שחכתי" לא תיקנת ל-שכחתי....
-
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש הם אישרו אותו, ואחרי כמה דק' חסמו אותו לשאלות מה זה בדיוק.
בקיצור, אני עדיין איתם...
לא שחכתי אותך.@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש הם אישרו אותו, ואחרי כמה דק' חסמו אותו לשאלות מה זה בדיוק.
בקיצור, אני עדיין איתם...
לא שחכתי אותך.?!?!?!?!?!
פוסט זה נמחק! -
@ירושלים-שלי מה זה שני פעמים?
אפילו את ה-"שחכתי" לא תיקנת ל-שכחתי....
@שמואל-ש בקישור ← הזה דפדפן מסוים. אין לי מושג מהו!
תוך כדי חיפוש של דפדפן אופרה בטעות שלחתי אותו לבדיקה.
לא לוקחת אחראיות
-
@שמואל-ש בקישור ← הזה דפדפן מסוים. אין לי מושג מהו!
תוך כדי חיפוש של דפדפן אופרה בטעות שלחתי אותו לבדיקה.
לא לוקחת אחראיות
@ירושלים-שלי אולי תבדקי את זה בשבילי? כי אני עכשיו לא מחובר לרשת
-
@ירושלים-שלי אולי תבדקי את זה בשבילי? כי אני עכשיו לא מחובר לרשת
@שמואל-ש מה לבדוק לך בדיוק??
(איך אתה רושם בפורום אם אתה לא מחובר לרשת?) -
@שמואל-ש מה לבדוק לך בדיוק??
(איך אתה רושם בפורום אם אתה לא מחובר לרשת?)@ירושלים-שלי האם נוח לגלוש בזה וכן איך נראה הפורום בו-האם אפשר לעבור ללא נקרא ולצ'אטים וכדומה
(אני כותב דרך מחשב)
-
@ירושלים-שלי האם נוח לגלוש בזה וכן איך נראה הפורום בו-האם אפשר לעבור ללא נקרא ולצ'אטים וכדומה
(אני כותב דרך מחשב)
@שמואל-ש וואלה, סליחה אבל כבר מחקתי את האפליקציה אצלי. בכל מקרה, יש לי כרגע קישור לאפליקציה חדשה של גוגל דומה ל- Hangouts שנקראת Chat תרצה אותה?
אומנם, באפליקציה עצמה יש בעיה כרגע אבל עשיתי כבר הקלטת תעבורת אינטרנט. זה בטיפול + שתי נקודות. -
@ירושלים-שלי האם נוח לגלוש בזה וכן איך נראה הפורום בו-האם אפשר לעבור ללא נקרא ולצ'אטים וכדומה
(אני כותב דרך מחשב)
@שמואל-ש מצורף קישור ל-דפדפן אופרה להורדה
(פתוח בנטפרי)

-
@יוסי-מחשבים תודה רבה
על ההמלצה של דפדפן אופרה. עובד מעולה (אפילו בלי שהייתי צריכה להתקין שוב תעודת אבטחה של נטפרי)
ממש טס מהר!!! -
@שמואל-ש וואלה, סליחה אבל כבר מחקתי את האפליקציה אצלי. בכל מקרה, יש לי כרגע קישור לאפליקציה חדשה של גוגל דומה ל- Hangouts שנקראת Chat תרצה אותה?
אומנם, באפליקציה עצמה יש בעיה כרגע אבל עשיתי כבר הקלטת תעבורת אינטרנט. זה בטיפול + שתי נקודות.@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש וואלה, סליחה אבל כבר מחקתי את האפליקציה אצלי. בכל מקרה, יש לי כרגע קישור לאפליקציה חדשה של גוגל דומה ל- Hangouts שנקראת Chat תרצה אותה?
כן
-
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש וואלה, סליחה אבל כבר מחקתי את האפליקציה אצלי. בכל מקרה, יש לי כרגע קישור לאפליקציה חדשה של גוגל דומה ל- Hangouts שנקראת Chat תרצה אותה?
כן
@שמואל-ש קישור לאפליקציה חדשה של גוגל Chat
פתוח למשתמשי נטפרי.

-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה לדפדפן לאנדרואיד (לא כרום).:
@שמואל-ש וואלה, סליחה אבל כבר מחקתי את האפליקציה אצלי. בכל מקרה, יש לי כרגע קישור לאפליקציה חדשה של גוגל דומה ל- Hangouts שנקראת Chat תרצה אותה?
כן
@שמואל-ש יש תקיעות באינטרנט וזה גורם לי לא לראות שהטקסט נשלח, ואז אני שולחת שוב ורואה שזה נשלח כפול.
-
@שמואל-ש קישור לאפליקציה חדשה של גוגל Chat
פתוח למשתמשי נטפרי.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
