כניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע
-
אני חושב שזה הדרייבר הנצרך.
תוריד תחלץ ותתקין במצב תאימות לווינדוס 7
-
@בערל @מנהל-ראשי מה זה אומר?
-
@משה-כהן תעתיק את קובץ הMSI של ההתקנה למיקום שהוא לא בתוך תתי תיקיות בעברית.
למשל, שים את הקובץ בC:/HP -
שדרגתי וינדוס למעודכן ועכשיו הוא נותן אופציה לטביעת אצבע אבל כותב שוינדוס HELLO לא מזהה קורא טביעת אצבע מתאימה. פתחתי את המחשב והקורא מחבר כראוי.
-
-
@bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן לכוארה לא מעודכן
צריך להיות כתוב התקנים ביומטרייםמה אתה ממליץ לעשות?
-
-
-
@משה-כהן תקשיב.
זה נראה שהמחשב בכלל לא מזהה אותו.
יכול להיות שאם תתקין דרייברים זה יעבוד, אבל כעת בכלל זה לא מופיע -
@שמואל אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן תקשיב.
זה נראה שהמחשב בכלל לא מזהה אותו.
יכול להיות שאם תתקין דרייברים זה יעבוד, אבל כעת בכלל זה לא מופיעניסיתי לחפש דרייברים מתאימים אבל לא מצאתי משהו טוב
-
@שמואל אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן תקשיב.
זה נראה שהמחשב בכלל לא מזהה אותו.
יכול להיות שאם תתקין דרייברים זה יעבוד, אבל כעת בכלל זה לא מופיעניסיתי לחפש דרייברים מתאימים אבל לא מצאתי משהו טוב
@משה-כהן תנסה עם זה :
@שמואל אמר בהורדת הגלגל על ידי שתי אצבעות:אני בכל אופן ממליץ על driveridentifier כלי שאני מאד אוהב להשתמש בלי תוכנה מורכבת להתקנה תוכנה פשוטה שסורקת את המחשב ומעלה קובץ HTML לאתר שלהם. ממליץ מאד.
https://www.driveridentifier.com/files/driveridentifier_setup.exe
מה גם, אם יש לכם מחשב בלי אינטרנט אפשר לשמור את הקובץ ולפתוח אותו במחשב אחר! -
@משה-כהן תנסה עם זה :
@שמואל אמר בהורדת הגלגל על ידי שתי אצבעות:אני בכל אופן ממליץ על driveridentifier כלי שאני מאד אוהב להשתמש בלי תוכנה מורכבת להתקנה תוכנה פשוטה שסורקת את המחשב ומעלה קובץ HTML לאתר שלהם. ממליץ מאד.
https://www.driveridentifier.com/files/driveridentifier_setup.exe
מה גם, אם יש לכם מחשב בלי אינטרנט אפשר לשמור את הקובץ ולפתוח אותו במחשב אחר!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




לא נורא העיקר הרצון לעזור...