כניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע
-
@משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
DELL E6410 X230
ניסתי למצוא לך דרייבר, לא ממש הצלחתי. אנסה שוב יותר מאוחר.
אגב, נראה שמבחינת החברה התמיכה היא עד ווינ' 7 בלבד.@אין-דופי אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
DELL E6410 X230
ניסתי למצוא לך דרייבר, לא ממש הצלחתי. אנסה שוב יותר מאוחר.
אגב, נראה שמבחינת החברה התמיכה היא עד ווינ' 7 בלבד.ממש מקווה שתצליח

אם אני יריץ על המחשב איזו תוכנה של דרייברים זה יעזור ?? -
אני חושב שזה הדרייבר הנצרך.
תוריד תחלץ ותתקין במצב תאימות לווינדוס 7
-
אני חושב שזה הדרייבר הנצרך.
תוריד תחלץ ותתקין במצב תאימות לווינדוס 7
-
@בערל @מנהל-ראשי מה זה אומר?
-
@משה-כהן תעתיק את קובץ הMSI של ההתקנה למיקום שהוא לא בתוך תתי תיקיות בעברית.
למשל, שים את הקובץ בC:/HP -
שדרגתי וינדוס למעודכן ועכשיו הוא נותן אופציה לטביעת אצבע אבל כותב שוינדוס HELLO לא מזהה קורא טביעת אצבע מתאימה. פתחתי את המחשב והקורא מחבר כראוי.
-
-
@bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן לכוארה לא מעודכן
צריך להיות כתוב התקנים ביומטרייםמה אתה ממליץ לעשות?
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



