בחירת מערכת הפעלה ל-32
-
@רעהו-יעזורו אז בבקשה ווינדוס 7 הום 32 ביט (אפשר גם 10 אבל לדעתי ה7 ירוץ הרבה יותר טוב)
@שלמה-ווייס
אין בתוך וינדוס 7 הום עצמו בחירה במערכת קלה יותר
אשמח להכוונה
אגב התרגלתי ל-10 מי יודע מה המלצתכם 7 או 10 -
@שלמה-ווייס
אין בתוך וינדוס 7 הום עצמו בחירה במערכת קלה יותר
אשמח להכוונה
אגב התרגלתי ל-10 מי יודע מה המלצתכם 7 או 10 -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@שלמה-ווייס
אין בתוך וינדוס 7 הום עצמו בחירה במערכת קלה יותר
אשמח להכוונה
אגב התרגלתי ל-10 מי יודע מה המלצתכם 7 או 10@רעהו-יעזורו ישנם מערכות הפעלה של ווינדוס שאנשים צינזרו חצי ויותר מהתכונות והתיליכים שלו כך שבהחלט יכול להתאים לך תשאל את @בנצי-20 או @יהודה-12
-
@רעהו-יעזורו ישנם מערכות הפעלה של ווינדוס שאנשים צינזרו חצי ויותר מהתכונות והתיליכים שלו כך שבהחלט יכול להתאים לך תשאל את @בנצי-20 או @יהודה-12
@שלמה-ווייס
תודה -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@שרון-אלוני
אני בסגר
יהיה בסדר
תודה -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אז אולי שאלה קודמת לפני שאני בוחר מערכת
אם אני עם מחשב נעול ששכחתי סיסמה
אני יכול להתקין מערכת הפעלה חדשה בלי לפרוץ אותו קודם? -
@שלמה-ווייס למה מה?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@רעהו-יעזורו אז בבקשה ווינדוס 7 הום 32 ביט (אפשר גם 10 אבל לדעתי ה7 ירוץ הרבה יותר טוב)
@שלמה-ווייס אמר בבחירת מערכת הפעלה ל-32:
אז בבקשה ווינדוס 7 הום 32 ביט (אפשר גם 10 אבל לדעתי ה7 ירוץ הרבה יותר טוב)
גם לדעתי כדאי וינדוס 7 הום 32 ביט, אני חושב שמה שהיה מותקן זה וינדוס 7 סטרטר שהוא יותר קל ואם אתה משיג אותו יכול להיות שהוא יהיה יותר טוב.
-
@שלמה-ווייס אמר בבחירת מערכת הפעלה ל-32:
אז בבקשה ווינדוס 7 הום 32 ביט (אפשר גם 10 אבל לדעתי ה7 ירוץ הרבה יותר טוב)
גם לדעתי כדאי וינדוס 7 הום 32 ביט, אני חושב שמה שהיה מותקן זה וינדוס 7 סטרטר שהוא יותר קל ואם אתה משיג אותו יכול להיות שהוא יהיה יותר טוב.
@יהודה-12
נכון אני כעת שם לב
כתוב שם סטרטר בתחתית המסך
אבל אין משהו היום קל כמו שהמליצו פה משהו שהוציאו ממנו חלקים? -
@יהודה-12
נכון אני כעת שם לב
כתוב שם סטרטר בתחתית המסך
אבל אין משהו היום קל כמו שהמליצו פה משהו שהוציאו ממנו חלקים?@רעהו-יעזורו אמר בבחירת מערכת הפעלה ל-32:
אבל אין משהו היום קל כמו שהמליצו פה משהו שהוציאו ממנו חלקים?
וינדוס 7 סטרטר זה המערכת הקלה
-
@שלמה-ווייס אמר בבחירת מערכת הפעלה ל-32:
אז בבקשה ווינדוס 7 הום 32 ביט (אפשר גם 10 אבל לדעתי ה7 ירוץ הרבה יותר טוב)
גם לדעתי כדאי וינדוס 7 הום 32 ביט, אני חושב שמה שהיה מותקן זה וינדוס 7 סטרטר שהוא יותר קל ואם אתה משיג אותו יכול להיות שהוא יהיה יותר טוב.
@יהודה-12 אמר בבחירת מערכת הפעלה ל-32:
@שלמה-ווייס אמר בבחירת מערכת הפעלה ל-32:
אז בבקשה ווינדוס 7 הום 32 ביט (אפשר גם 10 אבל לדעתי ה7 ירוץ הרבה יותר טוב)
גם לדעתי כדאי וינדוס 7 הום 32 ביט, אני חושב שמה שהיה מותקן זה וינדוס 7 סטרטר שהוא יותר קל ואם אתה משיג אותו יכול להיות שהוא יהיה יותר טוב.
הוא רוצה ווינדוס 10
-
@יהודה-12 אמר בבחירת מערכת הפעלה ל-32:
@שלמה-ווייס אמר בבחירת מערכת הפעלה ל-32:
אז בבקשה ווינדוס 7 הום 32 ביט (אפשר גם 10 אבל לדעתי ה7 ירוץ הרבה יותר טוב)
גם לדעתי כדאי וינדוס 7 הום 32 ביט, אני חושב שמה שהיה מותקן זה וינדוס 7 סטרטר שהוא יותר קל ואם אתה משיג אותו יכול להיות שהוא יהיה יותר טוב.
הוא רוצה ווינדוס 10
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות