בחירת מערכת הפעלה ל-32
-
@רעהו-יעזורו כמה ראם המחשב? ומה מהירות המעבד?
@שלמה-ווייס
אני זוכר שהוא 1 ראם
לגבי מעבד לא יודע -
@רעהו-יעזורו אולי תאפס קודם
@מילר
לאפס סיסמה? -
@שלמה-ווייס
אני זוכר שהוא 1 ראם
לגבי מעבד לא יודע@רעהו-יעזורו אז בבקשה ווינדוס 7 הום 32 ביט (אפשר גם 10 אבל לדעתי ה7 ירוץ הרבה יותר טוב)
-
@רעהו-יעזורו תעשה איפוס לכל האפליקציות והתוכנות דחוף... (תסיר דרך ההגדרות)
@מילר
אני בלי סיסמה -
@מילר
אני בלי סיסמה -
@רעהו-יעזורו אז בבקשה ווינדוס 7 הום 32 ביט (אפשר גם 10 אבל לדעתי ה7 ירוץ הרבה יותר טוב)
@שלמה-ווייס
אין בתוך וינדוס 7 הום עצמו בחירה במערכת קלה יותר
אשמח להכוונה
אגב התרגלתי ל-10 מי יודע מה המלצתכם 7 או 10 -
@שלמה-ווייס
אין בתוך וינדוס 7 הום עצמו בחירה במערכת קלה יותר
אשמח להכוונה
אגב התרגלתי ל-10 מי יודע מה המלצתכם 7 או 10 -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@שלמה-ווייס
אין בתוך וינדוס 7 הום עצמו בחירה במערכת קלה יותר
אשמח להכוונה
אגב התרגלתי ל-10 מי יודע מה המלצתכם 7 או 10@רעהו-יעזורו ישנם מערכות הפעלה של ווינדוס שאנשים צינזרו חצי ויותר מהתכונות והתיליכים שלו כך שבהחלט יכול להתאים לך תשאל את @בנצי-20 או @יהודה-12
-
@רעהו-יעזורו ישנם מערכות הפעלה של ווינדוס שאנשים צינזרו חצי ויותר מהתכונות והתיליכים שלו כך שבהחלט יכול להתאים לך תשאל את @בנצי-20 או @יהודה-12
@שלמה-ווייס
תודה -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@שרון-אלוני
אני בסגר
יהיה בסדר
תודה -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אז אולי שאלה קודמת לפני שאני בוחר מערכת
אם אני עם מחשב נעול ששכחתי סיסמה
אני יכול להתקין מערכת הפעלה חדשה בלי לפרוץ אותו קודם? -
@שלמה-ווייס למה מה?
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות