אני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה
-
[0_1602761065959_משחקים](העלאה 0%) [0_1602761071885_משחקים](העלאה 0%) ProSnowboard_240x320.jar NokiaRacing_240x320.jar MusicGuess_240x320.jar HighrollerCasino_240x320.jar GolfTour_240x320.jar FishPuzzle_240x320.jar CityBloxx_240x320.jar CanalControl_240x320.jar BrainChampion_240x320.jar BounceTales_240x320.jar SpaceMahjong_240x320.jar Soccer3D_240x320.jar SnakeIII_240x320.jar Rally3D_240x320.jar
תעדכןאם זה המקורי.. -
[0_1602761065959_משחקים](העלאה 0%) [0_1602761071885_משחקים](העלאה 0%) ProSnowboard_240x320.jar NokiaRacing_240x320.jar MusicGuess_240x320.jar HighrollerCasino_240x320.jar GolfTour_240x320.jar FishPuzzle_240x320.jar CityBloxx_240x320.jar CanalControl_240x320.jar BrainChampion_240x320.jar BounceTales_240x320.jar SpaceMahjong_240x320.jar Soccer3D_240x320.jar SnakeIII_240x320.jar Rally3D_240x320.jar
תעדכןאם זה המקורי..@י-ביטון זה לא המקוריים וכבר העלו אז אין צורך
-
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
איך מעלים קבצים כך?
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
מה זה אומר נקודת מונטין?
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
מה זה אומר נקודת מונטין?
לייק, אבל מה הקשר פה?
סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..
אז בכדי שלא תהיה לך שוב כאלה שאלות, תעיין במדריך הנפלא
של @מתחיל-מומחה, עם הסבר מפורט על אופן השימוש בפורום.https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מלא-ומפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל-ולמשתמש-הוותיק
בהצלחה!
-
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
איך מעלים קבצים כך?
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
מה זה אומר נקודת מונטין?
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
מה זה אומר נקודת מונטין?
לייק, אבל מה הקשר פה?
סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..
אז בכדי שלא תהיה לך שוב כאלה שאלות, תעיין במדריך הנפלא
של @מתחיל-מומחה, עם הסבר מפורט על אופן השימוש בפורום.https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מלא-ומפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל-ולמשתמש-הוותיק
בהצלחה!
@חברים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
איך מעלים קבצים כך?
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
מה זה אומר נקודת מונטין?
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
מה זה אומר נקודת מונטין?
לייק, אבל מה הקשר פה?
סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..
אז בכדי שלא תהיה לך שוב כאלה שאלות, תעיין במדריך הנפלא
של @מתחיל-מומחה, עם הסבר מפורט על אופן השימוש בפורום.https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מלא-ומפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל-ולמשתמש-הוותיק
בהצלחה!
תודה רבה!!!!!!!!!
-
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@צדיק-תמים תודה רבה
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
וכבר העלו אז אין צורך
כפי שהגבת לי כאן...

אני ממשיך,

תסמן את הנושא דנן, ל- "נפתר".
הוראות - כאן (מעצמך). -
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@צדיק-תמים תודה רבה
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
וכבר העלו אז אין צורך
כפי שהגבת לי כאן...

אני ממשיך,

תסמן את הנושא דנן, ל- "נפתר".
הוראות - כאן (מעצמך). -
@חברים זה לא נושא שהייתה לה בעיה זה היה בקשה אז אין צורך
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@חברים זה לא נושא שהייתה לה בעיה זה היה בקשה אז אין צורך
נדמה לי שיש כן צורך בהנ"ל, (אפי' שזו הייתה בקשה - לדבריך).
היות וביקשת משהו - וקיבלת לבסוף, אז שהמשתמשים האחרים יידעו שהאשכול נפתר - ומגיש הבקשה קיבל את מבוקשו.
כך נראה לענ"ד!
-
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@חברים זה לא נושא שהייתה לה בעיה זה היה בקשה אז אין צורך
נדמה לי שיש כן צורך בהנ"ל, (אפי' שזו הייתה בקשה - לדבריך).
היות וביקשת משהו - וקיבלת לבסוף, אז שהמשתמשים האחרים יידעו שהאשכול נפתר - ומגיש הבקשה קיבל את מבוקשו.
כך נראה לענ"ד!
-
@חברים לפי מה שאתה אומר, הרבה אנשים בפורום פה לא עושים כמו שצריך , נכון?
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@חברים לפי מה שאתה אומר, הרבה אנשים בפורום פה לא עושים כמו שצריך , נכון?
אני לא אומר שזה 'חובה',
פשוט בכדי שיהיה "סדר" בפורום, (כפי ששמואל רוצה), עדיף לעשות... -
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@חברים זה לא נושא שהייתה לה בעיה זה היה בקשה אז אין צורך
נדמה לי שיש כן צורך בהנ"ל, (אפי' שזו הייתה בקשה - לדבריך).
היות וביקשת משהו - וקיבלת לבסוף, אז שהמשתמשים האחרים יידעו שהאשכול נפתר - ומגיש הבקשה קיבל את מבוקשו.
כך נראה לענ"ד!
-
@חברים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
היות וביקשת משהו - וקיבלת לבסוף, אז שהמשתמשים האחרים יידעו שהאשכול נפתר - ומגיש הבקשה קיבל את מבוקשו.
כך נראה לענ"ד!צודק נכנסתי סתם לפה
ואגב היה פה כבר את היישומים של נוקיה שנושא מיוחד לזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות