איך אני מפעיל את זה?
-
@moshep אין את האפשרות להגיד שתופיע בקשת אישור
-
-
@איציק-דייטש סימנת את הכחול שם? אם כן אז בפלאש שניסית להכנס מקודם יופיע בקשת אישור
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
סימנת את הכחול שם?
זה מה שאני אומר שאין לי את האשפרות הזאת... מה לא מובן???
-
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
סימנת את הכחול שם?
זה מה שאני אומר שאין לי את האשפרות הזאת... מה לא מובן???
-
@איציק-דייטש אין לך אפשרות לסמן שם??? הרי צילמת לי תמונה
-
@moshep אההה, הייתה פה אי הבנה קטנה, אתה הראת לי תמונה אחרי שסימנת שם ואז כתוב משהו אחר אז לא הבנתי שאתה מדבר על זה
-
@איציק-דייטש בדיוקקקקק
-
@איציק-דייטש לסיום עיין https://mitmachim.top/post/178670
-
@איציק-דייטש לסיום עיין https://mitmachim.top/post/178670
-
@moshep אהבתי אבל זה עדיין לא הסתיים, זה עדיין לא עובד לי, רגע אני יפעיל מחדש את כרום אולי זה יתעדכן
-
@moshep אהבתי אבל זה עדיין לא הסתיים, זה עדיין לא עובד לי, רגע אני יפעיל מחדש את כרום אולי זה יתעדכן
@איציק-דייטש אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@moshep אהבתי אבל זה עדיין לא הסתיים, זה עדיין לא עובד לי, רגע אני יפעיל מחדש את כרום אולי זה יתעדכן
אתה צריך ללחוץ על התמונה ותאשר גישה בחלון למעלה..
-
@איציק-דייטש אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@moshep אהבתי אבל זה עדיין לא הסתיים, זה עדיין לא עובד לי, רגע אני יפעיל מחדש את כרום אולי זה יתעדכן
אתה צריך ללחוץ על התמונה ותאשר גישה בחלון למעלה..
@י-ביטון תבדוק למעלה לפני שאתה אומר
-
@י-ביטון תבדוק למעלה לפני שאתה אומר
-
@איציק-דייטש אבל הצלחת בסוף?
-
@moshep לא, אולי משהו במחשב?
-
@י-ביטון תבדוק למעלה לפני שאתה אומר
@איציק-דייטש אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@י-ביטון תבדוק למעלה לפני שאתה אומר
אם אישרת זה אמור לקפוץ לך..
-
@איציק-דייטש לא מה זה קשור?
-
@איציק-דייטש אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@י-ביטון תבדוק למעלה לפני שאתה אומר
אם אישרת זה אמור לקפוץ לך..
@י-ביטון אמר באיך אני מפעיל את זה?:
אם אישרת זה אמור לקפוץ לך..
כבר שאלו אותי את זה, אבל אני לא יכול ללחוץ על כלום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות