איך אני מפעיל את זה?
-
@moshep מה אני אמור לעשות שם?
-
@איציק-דייטש כנס להגדרות ותפעל לפי ההוראות שבתמונות
-
@moshep אוקיי, נכנסתי לשם, מה הלאה??

-
@moshep אוקיי, נכנסתי לשם, מה הלאה??

-
@איציק-דייטש וזהו עכשיו יהיה לך בקשת אישור
-
@moshep אין לי אפשרות כזאת
-
@איציק-דייטש איזה אפשרות?
-
@moshep אין את האפשרות להגיד שתופיע בקשת אישור
-
-
@איציק-דייטש סימנת את הכחול שם? אם כן אז בפלאש שניסית להכנס מקודם יופיע בקשת אישור
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
סימנת את הכחול שם?
זה מה שאני אומר שאין לי את האשפרות הזאת... מה לא מובן???
-
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
סימנת את הכחול שם?
זה מה שאני אומר שאין לי את האשפרות הזאת... מה לא מובן???
-
@איציק-דייטש אין לך אפשרות לסמן שם??? הרי צילמת לי תמונה
-
@moshep אההה, הייתה פה אי הבנה קטנה, אתה הראת לי תמונה אחרי שסימנת שם ואז כתוב משהו אחר אז לא הבנתי שאתה מדבר על זה
-
@איציק-דייטש בדיוקקקקק
-
@איציק-דייטש לסיום עיין https://mitmachim.top/post/178670
-
@איציק-דייטש לסיום עיין https://mitmachim.top/post/178670
-
@moshep אהבתי אבל זה עדיין לא הסתיים, זה עדיין לא עובד לי, רגע אני יפעיל מחדש את כרום אולי זה יתעדכן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
