איך אני מפעיל את זה?
-

-
-
תנסה לעשות את זה
chrome://settings/content/siteDetails?site=http://XXXXXXXX.co.il
להכניס את שם האתר במקום האיקסים ואז תפעיל בהגדרות את FLASH -
@איציק-דייטש לוחץ על זה ויופיע לך התראה בצד אם אתה רוצה להפעיל ואז תפעיל
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@איציק-דייטש לוחץ על זה ויופיע לך התראה בצד אם אתה רוצה להפעיל ואז תפעיל
אין לי אפשרות ללחוץ
@י-ביטון אמר באיך אני מפעיל את זה?:
אתה צריך לשנות בהגדרות של הגוגל לאפשר פלאש
לא מצאתי את האפשרות
@sakran אמר באיך אני מפעיל את זה?:
תנסה לעשות את זה
chrome://settings/content/siteDetails?site=http://XXXXXXXX.co.il
להכניס את שם האתר במקום האיקסים ואז תפעיל בהגדרות את FLASHלא עזר
-
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@איציק-דייטש לוחץ על זה ויופיע לך התראה בצד אם אתה רוצה להפעיל ואז תפעיל
אין לי אפשרות ללחוץ
@י-ביטון אמר באיך אני מפעיל את זה?:
אתה צריך לשנות בהגדרות של הגוגל לאפשר פלאש
לא מצאתי את האפשרות
@sakran אמר באיך אני מפעיל את זה?:
תנסה לעשות את זה
chrome://settings/content/siteDetails?site=http://XXXXXXXX.co.il
להכניס את שם האתר במקום האיקסים ואז תפעיל בהגדרות את FLASHלא עזר
@איציק-דייטש יתכן שפשוט חסום לך המקור של הקובץ בסינון
-
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@איציק-דייטש לוחץ על זה ויופיע לך התראה בצד אם אתה רוצה להפעיל ואז תפעיל
אין לי אפשרות ללחוץ
@י-ביטון אמר באיך אני מפעיל את זה?:
אתה צריך לשנות בהגדרות של הגוגל לאפשר פלאש
לא מצאתי את האפשרות
@sakran אמר באיך אני מפעיל את זה?:
תנסה לעשות את זה
chrome://settings/content/siteDetails?site=http://XXXXXXXX.co.il
להכניס את שם האתר במקום האיקסים ואז תפעיל בהגדרות את FLASHלא עזר
-
@איציק-דייטש יתכן שפשוט חסום לך המקור של הקובץ בסינון
-
@moshep מה אני אמור לעשות שם?
-
@איציק-דייטש כנס להגדרות ותפעל לפי ההוראות שבתמונות
-
@moshep אוקיי, נכנסתי לשם, מה הלאה??

-
@moshep אוקיי, נכנסתי לשם, מה הלאה??

-
@איציק-דייטש וזהו עכשיו יהיה לך בקשת אישור
-
@moshep אין לי אפשרות כזאת
-
@איציק-דייטש איזה אפשרות?
-
@moshep אין את האפשרות להגיד שתופיע בקשת אישור
-
-
@איציק-דייטש סימנת את הכחול שם? אם כן אז בפלאש שניסית להכנס מקודם יופיע בקשת אישור
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
סימנת את הכחול שם?
זה מה שאני אומר שאין לי את האשפרות הזאת... מה לא מובן???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

