בטריה חדשה לC2
-
@ELAZAR1 סימנו 8
-
@דוד-1 אמר בבטריה חדשה לC2:
@ELAZAR1 יותר מדי פוסטים מיותרים. הגזמת.
בשביל זה יש דיס לייק, ובשביל להעיף את מי שכותב יותר מידי פוסטים מיותרים יש את @שמואל או @צוות-פיקוח.
-
לפי המידות נראה שהבטריה הזו מתאימה ליאנג הנה הקישור
-
לפי המידות נראה שהבטריה הזו מתאימה ליאנג הנה הקישור
@כהן-צדק אמר בבטריה חדשה לC2:
לפי המידות נראה שהבטריה הזו מתאימה ליאנג הנה הקישור
אני רואה בתמונה של הסוללה שכתוב 1400 mah
לי יש יאנג עם כזאת סוללה אבל אצלי זה 1500 mah
עריכה:גם כתוב שם גלאקסי יאנג 2 ועל שלי כתוב S5830 -
@כהן-צדק אמר בבטריה חדשה לC2:
לפי המידות נראה שהבטריה הזו מתאימה ליאנג הנה הקישור
אני רואה בתמונה של הסוללה שכתוב 1400 mah
לי יש יאנג עם כזאת סוללה אבל אצלי זה 1500 mah
עריכה:גם כתוב שם גלאקסי יאנג 2 ועל שלי כתוב S5830 -
@מוטי-ברנד אבל במידות זה בדיוק כמו של היאנג ועל היאנג שלי כתוב 1350 מ"א לעומת 1400 בסוללה המדוברת זה אמור להיות משמעותי????
-
@מוטי-ברנד אבל במידות זה בדיוק כמו של היאנג ועל היאנג שלי כתוב 1350 מ"א לעומת 1400 בסוללה המדוברת זה אמור להיות משמעותי????
-
-
@כהן-צדק זה מתאים לכל אלה
GT-S5830
GT-S6802
GT-S7500
GT-S6790N
GT-S5670
GT-S5660
GT-S6500
GT-S6010
GT-S6102
GT-S6310/N/T/L
GT-S6312
GT-S7250
והנה הקישור@אבא-לו אמר בבטריה חדשה לC2:
@כהן-צדק זה מתאים לכל אלה
GT-S5830
GT-S6802
GT-S7500
GT-S6790N
GT-S5670
GT-S5660
GT-S6500
GT-S6010
GT-S6102
GT-S6310/N/T/L
GT-S6312
GT-S7250
והנה הקישור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
