בטריה חדשה לC2
-
@ELAZAR1 כאשר תעזור לאדם ואותו אדם יחשוב שעזרת לו הוא ין לך מוניטין
@A0533057932 האא אז זה לא יקרה בחיים
שניה אז איך יש לי שש -
@A0533057932 האא אז זה לא יקרה בחיים
שניה אז איך יש לי שש@ELAZAR1 כי 6 פעמים סימנו לך לייק
-
@ELAZAR1 כי 6 פעמים סימנו לך לייק
@A0533057932 לא נכון סימנו הרבה יותר
-
@A0533057932 לא נכון סימנו הרבה יותר
@ELAZAR1 סימנו 8
-
@ELAZAR1 סימנו 8
-
@דוד-1 אמר בבטריה חדשה לC2:
@ELAZAR1 יותר מדי פוסטים מיותרים. הגזמת.
בשביל זה יש דיס לייק, ובשביל להעיף את מי שכותב יותר מידי פוסטים מיותרים יש את @שמואל או @צוות-פיקוח.
-
לפי המידות נראה שהבטריה הזו מתאימה ליאנג הנה הקישור
-
לפי המידות נראה שהבטריה הזו מתאימה ליאנג הנה הקישור
@כהן-צדק אמר בבטריה חדשה לC2:
לפי המידות נראה שהבטריה הזו מתאימה ליאנג הנה הקישור
אני רואה בתמונה של הסוללה שכתוב 1400 mah
לי יש יאנג עם כזאת סוללה אבל אצלי זה 1500 mah
עריכה:גם כתוב שם גלאקסי יאנג 2 ועל שלי כתוב S5830 -
@כהן-צדק אמר בבטריה חדשה לC2:
לפי המידות נראה שהבטריה הזו מתאימה ליאנג הנה הקישור
אני רואה בתמונה של הסוללה שכתוב 1400 mah
לי יש יאנג עם כזאת סוללה אבל אצלי זה 1500 mah
עריכה:גם כתוב שם גלאקסי יאנג 2 ועל שלי כתוב S5830
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות