תקלה בשיתוף בדרייב.
-
למי שרשם לי בצ'אט אני מתנצלת. הצ'אט לא פעיל אצלי (חסמו לי אותו)
אשמח אם תתן לי אמצעי ליצור איתך קשר לא בצ'אט. (או שפשוט תכתוב פה בכללי). -
למי שרשם לי בצ'אט אני מתנצלת. הצ'אט לא פעיל אצלי (חסמו לי אותו)
אשמח אם תתן לי אמצעי ליצור איתך קשר לא בצ'אט. (או שפשוט תכתוב פה בכללי).@ירושלים-שלי זה בתוך תקיות?
-
@ירושלים-שלי זה בתוך תקיות?
@נגמל-מטכנולוגיה זה בתיקיה.
אבל, זה לא נראה לי הנקודה כי יש תיקיות שאני כן רואה (ויש שלא...). -
@נגמל-מטכנולוגיה זה בתיקיה.
אבל, זה לא נראה לי הנקודה כי יש תיקיות שאני כן רואה (ויש שלא...).@ירושלים-שלי נסית להוריד רק את הקובץ עצמו?
-
@ירושלים-שלי נסית להוריד רק את הקובץ עצמו?
@נגמל-מטכנולוגיה העלתי פה באשכול תמונה של דרייב. שם רואים שאין בכלל אופציית "הורדה".
-
@ירושלים-שלי נסית להוריד רק את הקובץ עצמו?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@ירושלים-שלי החברה התעצבנו פה על השם שלי אני מנסה להחליף אותו
-
@ירושלים-שלי החברה התעצבנו פה על השם שלי אני מנסה להחליף אותו
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@ירושלים-שלי לא היה בעיה עם השם שלו...
-
@ירושלים-שלי לא היה בעיה עם השם שלו...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@נגמל-מטכנולוגיה @ירושלים-שלי לאף אחד לא היה בעיה עם השם שלו!
-
@נגמל-מטכנולוגיה @ירושלים-שלי לאף אחד לא היה בעיה עם השם שלו!
@מה-הבעיה אחלה.
אבל, בעיה עם דרייב יש לי.
מה עושים??

-
פוסט זה נמחק!
@ירושלים-שלי יאלה כל אחד ימחוק את הדאחקות שלו והתקפלנו
-
חבר'ה תודה על העידוד מקודם כמה ירדו עליי חזק
-
@ירושלים-שלי יאלה כל אחד ימחוק את הדאחקות שלו והתקפלנו
@yoniz רגע, התקלה בדרייב עדיין קיימת. גם אחרי כל המחיקות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
