תקלה בשיתוף בדרייב.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@ירושלים-שלי לא היה בעיה עם השם שלו...
-
@ירושלים-שלי לא היה בעיה עם השם שלו...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@נגמל-מטכנולוגיה @ירושלים-שלי לאף אחד לא היה בעיה עם השם שלו!
-
@נגמל-מטכנולוגיה @ירושלים-שלי לאף אחד לא היה בעיה עם השם שלו!
@מה-הבעיה אחלה.
אבל, בעיה עם דרייב יש לי.
מה עושים??

-
פוסט זה נמחק!
@ירושלים-שלי יאלה כל אחד ימחוק את הדאחקות שלו והתקפלנו
-
חבר'ה תודה על העידוד מקודם כמה ירדו עליי חזק
-
@ירושלים-שלי יאלה כל אחד ימחוק את הדאחקות שלו והתקפלנו
@yoniz רגע, התקלה בדרייב עדיין קיימת. גם אחרי כל המחיקות...
-
ניסית לעדכן דרייב?
-
ניסית לעדכן דרייב?
@נגמל-מטכנולוגיה הממממממ,
לא קיבלתי שום "עדכון" שיש גרסה חדשה יותר ממה שיש לי. -
@נגמל-מטכנולוגיה הממממממ,
לא קיבלתי שום "עדכון" שיש גרסה חדשה יותר ממה שיש לי.@ירושלים-שלי תסיר אפליקציה ותתקין שוב
-
@ירושלים-שלי תסיר אפליקציה ותתקין שוב
@YYonatan עדיף לי שלא. בגלל שאין לי מאיפה להוריד גרסה מעודכנת זמינה כרגע.
-
@YYonatan עדיף לי שלא. בגלל שאין לי מאיפה להוריד גרסה מעודכנת זמינה כרגע.
@ירושלים-שלי וכל זה למה ?
-
@ירושלים-שלי וכל זה למה ?
@YYonatan כי יש לי נטפרי ואני צכה אישור לזה...
לא חשוב, זה רק פשוט לא כ"כ אופציה. -
@ירושלים-שלי מחיקת נתונים בהגדרות של המכשיר?
-
@ירושלים-שלי מחיקת נתונים בהגדרות של המכשיר?
@נגמל-מטכנולוגיה שזה אומר?

-
לפי מה ש- @yoniz אמר אני מבינה שזה פשוט באג באפליקציה כי בגלישה בסתר הכל היה שונה...
גלישה בסתר נחשב יותר אמין??
-
@נגמל-מטכנולוגיה שזה אומר?
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
